گودرزی در نطق میان‌دستور:

تکلیف اموال مصادره‌ای زودتر مشخص شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اخیرا موضوعی در خصوص واگذاری زمین‌های مصادره‌ای به برخی از مسوولان در جامعه مطرح شده است؛ مسوولان به چه حقی در زمین‌های غصبی که برای رژیم طاغوتی بود ساکن شده‌اند؛ هرچه سریع‌تر باید تکلیف این اموال مشخص شود و مسوولان این زمین‌ها را برگردانند.
کد خبر: ۲۹۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 26June 2018

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «مسعود گودرزی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه پنجم تیرماه)  مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اعمال مدیریت جهادی و ساده‌زیستی اظهار داشت: عده‌ای از مسوولان از یاد مردم غافل شده‌اند و به جای اینکه برای مردم کار کنند، به مال‌اندوزی و اشرافی‌گری مشغول شده‌اند؛ اما باور داریم که مسوولانی ساده‌زیست و پاک‌دست در بدنه نظام وجود دارند که تعدادشان البته از مسوولانی که به راه کج رفته‌اند، کمتر است.

وی در ادامه با اشاره به فسادهای اقتصادی برخی مسوولان افزود:‌ اخیرا موضوعی در خصوص واگذاری زمین‌های مصادره‌ای به برخی از مسوولان در جامعه مطرح شده است؛ مسوولان به چه حقی در زمین‌های غصبی که برای رژیم طاغوتی بود ساکن شده‌اند؟ این اقدامات عده‌ای از مسولان باعث ایجاد شکافی عمیق میان مردم و حاکمیت شده است. این رفتار اسلامی و قانونی نیست؛ لذا هرچه سریع‌تر باید تکلیف این اموال مشخص شود و مسوولان این زمین‌ها را برگردانند.

گودرزی با بیان اینکه مردم تشنه عدالت هستند، تصریح کرد: دولت در بحث حقوق بازنشستگان چرا قانون را رعایت نمی‌کند؟ وزیر آموزش و پرورش چرا به مشکلات و دغدغه‌های 42 هزار بازنشسته فرهنگی توجهی ندارد و حقوق معوق 9 ماهه آنها را پرداخت نمی‌کند؟ چرا با اقدامات خودمان کاری می‌کنیم که مردم مقابل مجلس تحصن کنند؟ کمی به دور از شعار برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار