مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان خبر داد؛

اتمام ساماندهی گلزار شهدای همدان تا پایان سال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: امیدواریم بتوانیم امسال مراسم اختتامیه ساماندهی گلزار شهدا را شاهد باشیم و امروز این افتخار ما است که برای مزار کسانی که از جان خود برای حفظ ارزش‌های این انقلاب گذشتند خدمت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۹۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 26June 2018

اتمام ساماندهی گلزار شهدای همدان تا پایان سالبه گزارش دفاع پرس از همدان، «ناصر عارف» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدا سال گذشته باید به اتمام می‌رسید، اما با مواجهه با برخی محدودیت‌ها این مهم صورت نپذیرفت و 16 مزار از 10 گلزار شهدا در سطح استان باقی ماند.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی 226 هزار نفر را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، افزود: 19 هزار و 612 گلزار شهید در سطح کشور وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان خاطرنشان کرد: از تعداد 19 هزار و 612 گلزار شهید در سطح کشور 693 گلزار با 7 هزار و 422 مزار شهید در استان همدان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از سال 83 ساماندهی گلزار شهدا در استان همدان آغاز شد تا مزار این شیردلان تا ابد به عنوان زیارتگاه و محل نجوای عاشقان باشد، اضافه کرد: شهدای گرانقدر ما در جای جای کشور عزیزمان آرمیده‌اند و نگهداری از مزار مطهر ایشان وظیفه همه ما است.

عارف ضمن قدردانی از همه کسانی که در مرمت و نگهداری گلزار مطهر شهدا همراهی و همکاری داشته‌اند تصریح کرد: امید است بتوانیم امسال مراسم اختتامیه ساماندهی گلزار شهدا را شاهد باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با اشاره به اینکه 151 شهید گمنام در 51 نقطه سطح استان وجود دارد، گفت: امروز این افتخار ما است که برای مزار کسانی که از جان خود برای حفظ ارزش های این انقلاب گذشتند خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار