رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان:

مسؤولان بایستی پرکاری و انتقادپذیری شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: مسؤولان بایستی پرکاری و انتقادپذیری شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۹۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 26June 2018

اعتماد به جوانان در حل مشکلات اقتصادی کشور موثر استبه گزارش دفاع پرس ازکرمان، حجت‌الاسلام «مهدی پورمحمدی» رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: مسئولان بایستی پرکاری و انتقادپذیری شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند و ایشان به معنای واقعی روحانی، مجتهد، اسلام شناس و مستعد بود و دارای مغز متفکر و به چند زبان مسلط بود.

وی گفت: نقش شهید بهشتی در انقلاب خیلی بزرگ بود و در کشور آلمان مراکز اسلامی را اداره می‌کرد و جاذبه و دافعه آن شهید مظلوم زبانزد بود. ایشان از اساسی‌ترین افرادی بودند که به فرمان امام خمینی (ره) در تشکیلات قضایی و سازماندهی و مدیریت قوه قضایی نقش داشت.

پورمحمدی با اشاره به جمله شهید بهشتی که فرمودند: «قرار نیست امام سپر بلای ما شوند،» ادامه داد: شهید بهشتی در هجمه‌های شدیدی که در داخل و خارج متحمل می‌شدند، هیچگاه از امام (ره) برای خود استفاده نکردند.

وی اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان ۲۰ قاضی داریم که هر قاضی سالانه نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ پرونده رسیدگی می‌کند و پرونده‌های زیادی هم در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه نظارت‌ها اگر از سوی دولت کمرنگ باشد، پرونده‌ها به قوه قضاییه سرازیر می‌شود، گفت: عدم نظارت بر مؤسسات مالی از سوی دولت مشکلات را به سمت قوه قضاییه سرازیر می‌کند.

پورمحمدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اشتغال و اقتصاد را اولویت اول کشور دانستند، و مسئولان کشور بایستی با اعتماد به جوانان و استعدادهای داخلی نگاه شان به خارجی‌ها و قصه برجام و غربی‌ها نباشد، اگر نسخه‌ای که رهبر انقلاب پیچیدند دولتمردان عمل کنند بسیاری از مشکلات بیکاری و مسکن حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها