رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

شهید زنده «سید نور خدا موسوی» متعلق به همه مردم است

سردار «کارگر» شهید زنده «سید نور خدا موسوی» را متعلق به همه مردم ایران دانست و گفت: این شهید زنده از افتخارات کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۹۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ - 26June 2018

ایستادگی همسر شهید به شیوه‌های مختلف مطرح شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار سرتیپ بسیجی  «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز با شهید زنده لرستانی «سید نور خدا موسوی» و خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: زحمات و پرستاری‌های همسر شهید زنده «سید نور خدا موسوی» جای تقدیر دارد؛ پایبندی زنان به زندگی بسیار بیشتر است و نیاز است کتابی در مورد زندگی این شهید و فداکاری، صبر و استقامت همسرش نوشته و به زبان‌های مختلف ترجمه شود تا دنیا بفهمد زنان مقاوم این سرزمین چگونه در میدان جهاد ایستاده اند.

وی افزود: ایستادگی همسر شهید زنده لرستانی را باید به شیوه‌های مختلف مطرح کرد، به دنبال سبک زندگی هستیم و یکی از اصول سبک زندگی این است که یک زن چگونه پای همسرش ایستاده است.

سردار کارگر بیان کرد: روحیه همسر شهید زنده بسیار ستودنی است، شهید زنده «سید نور خدا موسوی» متعلق به همه مردم است و از افتخارات کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دنیا فانی و کوچک است و تنها ارزش‌ها ماندگار است، گفت: شهدا رفته‌اند و بهترین جایگاه را دارند و ما باید به حال خود گریه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار