رامین حسین‌پناهی فعال سیاسی یا عضوی از گروهک تروریستی+ فیلم

رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در اقدامی هماهنگ رامین حسین‌پناهی از اعضای گروهک تروریستی کومله را یک فعال سیاسی جا زده‌اند.
کد خبر: ۲۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 26June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، جریان رسانه‌ای و فعالان مجازی ضدانقلاب بارها نشان داده‌اند که در تطهیر و بی‌گناه جلوه دادن تروریست‌ها و قاتلان و مخلان امنیت مردم، تبحری خاص دارند. آن‌ها به راحتی آب خوردن و در نهایت وقاحت «جلاد» را «شهید» جا می‌زنند و برای فریب افکار عمومی ژست روشنفکری می‌گیرند.

رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در اقدامی هماهنگ رامین حسین‌پناهی از اعضای گروهک کومله را که به اقدامات تروریستی مبادرت کرده است یک فعال سیاسی جا زده‌اند.

دادگستری استان کردستان در اطلاعیه‌ای پیرامون حکم صادره برای رامین حسین‌پناهی، با اشاره به حربه دشمنان نظام اسلامی در استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت پیشبرد مقاصد شوم خود و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در پوشش فعالیت‌های مدنی و به ظاهر حقوق‌بشری، اعلام کرد که «بر اساس مدارک مستند رامین حسین‌پناهی سال‌ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می‌باشند جذب این گروهک شده و برای آن‌ها در داخل کشور فعالیت‌هایی داشته است. وی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه می‌پیوندد و پس از گذراندن دوره‌های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیروهای نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته و وی نیز دستگیر می‌شود».

در ادامه اطلاعیه دادگستری استان کردستان که پاسخی بود به رواج شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی تحت عنوان فعال مدنی بودن رامین حسین پناهی! آمده بود: «هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده است در تحقیقات اقرار به ورود مسلحانه و درگیری با مامورین نموده و نهایتا در یک فرایند دادرسی عادلانه به اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به استناد مواد ۲۸۷ و مفهوم مخالف ۲۸۸ و ماده ۲۱۱ و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم، حکم صارده پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می‌گردد».

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار