مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه ها و هنرمندان ما باید با زبان فاخر هنر به افکار ضد بشری آمریکا پاتک بزنند

سردار علیپور گفت: رسانه های ما افسران جنگ نرم در بحث مقابله با اهداف شیطانی و هجمه های فرهنگی استکبار هستند و باید با مطالعه، تحقیق و بصیرت دست پلید آمریکا را برای همه دنیا رو کنند.
کد خبر: ۲۹۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ - 26June 2018

رسانه ها و هنرمندان ما باید با زبان فاخر هنر به افکار ضد بشری آمریکا پاتک بزنندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه جلسه هماهنگی برای اجرای برنامه های «هفته حقوق بشر آمریکایی» اظهار داشت: استکبار جهانی و بخصوص آمریکای جنایتکار وقتی در بحث نظامی نتوانست اهداف شیطانی خود را در خاورمیانه و بخصوص ایران عزیز اجرا کند دست به تخریب های جانبی زد و البته به لطف پروردگار هر بار نیز با شکست مواجه شد.

وی افزود: رسانه های ما افسران جنگ نرم در بحث مقابله با اهداف شیطانی و هجمه های فرهنگی استکبار هستند و باید با مطالعه، تحقیق و بصیرت دست پلید آمریکا را برای همه دنیا رو کنند تا نسل جوان ما بدانند که چه گرگ هایی در لباس میش، می خواهند خود را به ملت بزرگ ما نزدیک کنند و اهداف پلیدشان را اجرا نمایند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: خوشبختانه آمریکای جنایتکار صاحب رئیس جمهوری شده است که ماهیت واقعی، غیر اخلاقی و بد عهدی های این حکومت شیطانی را دارد به همه دنیا نشان می دهد و اینک فصل آن است که جوانان، روشنفکران و رسانه های ما با تحلیل و انتشار عملکرد غیر انسانی استکبار در دهها کشور از دنیا با سند و تاریخ سازی، ماهیت واقعی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را برای همه رو کنند.

علیپور تصریح کرد: تدبیر و بصیرت مقام معظم رهبری در باب نامگذاری این هفته و پرداختن دنیا به حقوق غیر بشری حاکم بر آمریکا فرصتی طلایی است برای کسانی که دنبال حقیقت حقوق بشر هستند و هنرمندان ما وظیفه دارند که با زبان فاخر هنر به افکار و حملات ضد بشری آمریکا حمله کنند و همچون عملیات های موفق دوران دفاع مقدس بر هجمه های فرهنگی دشمن یورش ببرند و آنها را در نطفه خفه و نابود کنند تا ترکش خطرناک اهداف آنها به سمت جوانان ما اصابت نکند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان بر انجام برنامه های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای در این هفته تاکید و خواستار مشارکت همه دستگاه ها و اقشار در این مناسبت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها