نماینده ولی فقیه در لرستان:

بنیاد حفظ آثار با نیروهای توانمند و متخصص گنجینه دفاع مقدس را حفظ کند

آیت‌الله میرعمادی گفت: نیروهای بنیاد حفظ آثار باید توانمند، متخصص و متعهد باشند تا بتوان سرمایه و گنجینه دفاع مقدس را حفظ و گسترش داد.
کد خبر: ۲۹۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 26June 2018

نیروهای توانمند و متخصص حفظ آثار گنجینه دفاع مقدس را حفظ می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید «احمد میرعمادی» ظهر امروز در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: نوع نگاه و بینشی که می‌توانیم از دفاع مقدس داشته باشیم باید نگاهی عمیق و ایمانی باشد که در این صورت اقدامات صورت گرفته در این بخش تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا نوعی نگاه تاریخ‌ساز و انسان‌ساز در جامعه به وجود بیاید. نیروهای بنیاد حفظ آثار باید توانمند، متخصص و متعهد باشند تا بتوان سرمایه و گنجینه دفاع مقدس را حفظ و گسترش داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه الگوی ما قیام عاشورا است، تصریح کرد: روایت گویی از واقعه عاشورا سبب ماندگاری آن شده است که می‌توان بهترین الگوی ماندگاری برای ارزش‌های دفاع مقدس نیز باشد.

وی بیان کرد: کتاب‌های بنیاد حفظ آثار نباید تک‌بعدی و یا اختصاص به زمان و خاطره خاص داشته باشد بلکه کتاب‌ها باید در راستای عمق بخشیدن به دفاع مقدس باشد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه تبیین الگوهای دفاع مقدس باید در زمینه ها و بخش‌های گفتمان اقتصادی، معارفی و هنری باشد، عنوان کرد: مجموعه فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار به‌ صورت شبکه‌ای باشد نه به‌صورت مجزا و جدا از هم که می‌توان به راهیان نور، موزه دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب و فیلم اشاره کرد که باید در راستای هم و تکمیل‌کننده یک پازل باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار