معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

شهیدان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: شهداء حق بزرگی به گردن تک تک آحاد جامعه دارند، این عزیزان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
کد خبر: ۲۹۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ - 26June 2018

شهیدان مظهر صلابت این مرزوبوم هستندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید «الون بارانی» از شهدای مبارزه با مواد مخدر در روستای چالسرا از توابع شهر ایلام اظهار داشت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران واجب است، آنها ثمره زندگی خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر از جمله دشوارترین این ماموریت ها بشمار می رود، افزود: ماموریت‌های محوله به این یگان‌ها متعدد و بسیار پر مخاطره است، این شهید بزرگوار با آغوش باز به استقبال خطر رفت و جان خود را فدای اسلام و کشور کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: وظیفه همه ماست که همواره راه و سیرت والای شهیدان را ادامه داده و با تجلیل از خانواده معظم این عزیزان، یاد شهدا را زنده نگه داریم.

نوذری یادآور شد: اگر شهدا نبودند امروز اقتداری نداشتیم، آنها رفتند تا ما بمانیم و امروز وظیفه ما در قبال شهدا و خانواده معظم شهدا بسیار خطیر و سنگین است.

نوذری در پایان ابراز امیدواری کرد که همه ما بتوانیم با خدمت صادقانه ادامه دهنده راه روشن شهدا باشیم.

معاون استاندار ایلام در پایان از خانواده «الون بارانی» شهید مبارزه با مواد مخدر تجلیل کرد و ضمن دلجوئی از پدر و مادر شهید، یاد و خاطره این شهید معزز را گرامی داشت.

شهید الون بارانی در سال 85 حین تعقیب و گریز اشرار در منطقه پیرانشهر استان سیستان بلوچستان در مبارزه با سوداگران موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس 2 هزار و 700 شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

26 ژوئن که مصادف با پنجم تیرماه است با عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است و در ایران سرآغاز هفته ای به همین نام است و تا یازدهم تیر ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار