وصیت‌نامه پاسدار شهید حسین شکرائیان/ در مجالس دعا و اجتماعات اسلامی شرکت کنید

پاسدار شهید «حسین شکرائیان» در وصیت‌نامه خود آورده است: «مادرم به یاد آر که در روز جزا شما را جایگاهی بلند است اگر خدا مرا بپذیرد. به خانواده‌های شهدا سرکشی کن که بهترین یاور و بهترین دوست برای شما هستند و در مجالس دعا و اجتماعات اسلامی شرکت و در محافل اسلامی فعالیت مستمر داشته باشید.»
کد خبر: ۲۹۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 29June 2018

وصیت‌نامه پاسدار شهید حسین شکرائیان/ در مجالس دعا و اجتماعات اسلامی شرکت کنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «حسین شکرائیان» در تاریخ سوم فروردین ۱۳۳۷ در استان همدان چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۶۱ در منطقه قصرشیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خدائی که در سخت‌ترین شرایط تنها حامی و مددکارمان است و با درود بر حضرت مهدی (عج) و سلام بر امام امت به این پیر خدا که قلوب مستضعفان دنیا را به خود متوجه و آن عارفی که با سخنان نرم و دلنشین خودنگرانی و تشویش را از دل‌های مضطرب می‌زداید.

انا لله و انا الیه راجعون

از اوییم و به سوی او نیز باز می‌گردیم.

اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لی قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ.

خدایا تو خود گواهی که برای آنکه در پاسداری اسلام و انقلاب سهمی داشته باشم گام در جبهه نهادم.

خدایا من خود می‌دانم که بسیار وابسته‌ام و تا کنون آنچنان که شایسته است حلاوت عبادت تو را نچشیده‌ام.

پروردگارا به اخلاص و عشق این عزیزانی که هم اکنون از شنیدن خبر حمله به جوش آمدند مرا نیز در جوار صالحین و مقربان درگاهت بپذیر.

برادران و خواهران عزیزم، اگر در اینجا بودید می‌دیدید که یک بسیجی عاشق امام زمان (عج) چگونه از خبر حمله به وجد آمده و یک لحظه آرام نمی‌گیرد و آن وقت می‌فهمیدید که سرباز امام زمان یعنی چه و چرا امداد‌های غیبی به جبهه‌های ما سرازیر است.

سخن کوتاه کنم از تمامی خواهران و برادران که با آن‌ها به نحوی آشنائی داشته‌ام طلب مغفرت می‌کنم تنها تقاضائی که دارم هر وقت به یاد من افتادید برای تخفیف گناهانم فاتحه‌ای و یا چند آیه از قرآن تلاوت کرده و ثوابش را هدیه کنید.

به امید زیارت کربلای حسینی (ع) و آمرزش. سخنی چند با خانواده‌ام دارم.

مادرم می‌دانم که در عزای من بسیار نگران خواهی شد، هر وقت که دلتنگ شدی به یاد مادرت فاطمه (سلام الله علیها) بیفت و مصیبت‌هایش و آنگاه قدری آرام خواهی گرفت، به یاد آر که در روز جزا شما را جایگاهی بلند است اگر خدا مرا بپذیرد. به خانواده‌های شهدا سرکشی کن که بهترین یاور و بهترین دوست برای شما هستند. به سخنان امام گوش دهید که مایه آرامش و تسکین دردهاست.

پدرم، خواهران، برادرانم، همیشه و در همه حال عاشق امامتان باشید و با پیروی و دنباله روی از او راه پاک شهیدان را تدام بخشید. در مجالس دعا و اجتماعات اسلامی شرکت و در محافل اسلامی فعالیت مستمر داشته باشید.

التماس دعای خیز از همگی شما دارم.‌

ای حسین مرا شایستگی سربازیت را عطا فرما.

والسلام علیکم و رحمۀ الله و برکاته»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار