سرپرست فرمانداری نکا:

حضور جوانان در نماز جمعه، یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است

سرپرست فرمانداری نکا با اشاره به اینکه پویایی نماز جمعه وحدت آفرین است و در بین نمازگراران تاثیر بسزایی خواهد داشت، گفت: حضور جوانان در نماز جمعه، یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۲۹۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ - 27June 2018
حضور جوانان در نماز جمعه، یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، «عبدالجواد توحیدی مقدم» سرپرست فرمانداری نکا در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: شهرستان نکا از پیشینه فرهنگی خوبی برخوردار است و وجود امام جمعه ارزشمند شهر، فرصت و نعمتی است که باید قدر دانست.
 
توحیدی مقدم عنوان کرد: ظرفیت نماز جمعه در جهت ارتقاء دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پایگاه تقویت وحدت و ارزش های ناب دینی و انقلابی برای مردم و کشور است.
 
وی با اشاره به اینکه پویایی نماز جمعه وحدت آفرین است و در بین نمازگراران تاثیر بسزایی خواهد داشت، گفت: حضور جوانان در نماز جمعه، یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
 
سرپرست فرمانداری نکا گفت: ظرفیت نماز جمعه در جهت ارتقاء دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پایگاه تقویت وحدت و ارزش های ناب دینی و انقلابی برای مردم و کشور است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار