فرمانده تیپ زرهی همدان مطرح کرد

آزادی 150 کیلومتر از خاک ایران اسلامی در عملیات ثامن الائمه(ع)

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان گفت: شکست حصر آبادان با دستور حضرت امام خمینی(ره) انجام شد و طی آن 150 کیلومتر از خاک وطن آزاد، راه‌های مواصلاتی بازگشایی و غنیمت‌های فراوانی به دست آمد.
کد خبر: ۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ - 28September 2014

آزادی 150 کیلومتر از خاک ایران اسلامی در عملیات ثامن الائمه(ع)

به گزارش دفاع مقدس از همدان، حمزه بیدادی، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس آیینه تمامنمای ظرفیت ایران اسلامی است، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس برای کشور ایران آبرو است.

وی با بیان اینکه کشور ما زمانی مورد هجوم قرار گرفت که از شرایط ایدهآلی برخوردار نبود، افزود: دشمنی که 48 کشور دنیا او را پشتیبانی میکردند به فکر تسخیر ایران ظرف یک هفته بود که با ایستادگی ملت ایران رو به رو شد.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان، هشت سال دفاع مقدس را نقطه اوج افتخار و عزت ایران دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس به بسیاری از ملتها نشان داد که با دست خالی میتوان در مقابل دشمن ایستاد و پیروز شد.

وی با تأکید بر اینکه عزت و افتخار امروز ارمغان ایستادگی دیروز است، ادامه داد: عزت امروز ایران در درجه اول مرهون لطف پروردگار، خون شهدا، ایثار رزمندگان و ملت ایران است که لحظهای از پشتیبانی امام خود باز نایستادند.

بیدادی با اشاره به سالروز عملیات شکست حصر آبادان نیز خاطرنشان کرد: شکست حصر آبادان با دستور صریح حضرت امام خمینی(ره) انجام شد و طی آن 150 کیلومتر از خاک وطن آزاد، بازگشایی راههای مواصلاتی انجام و غنیمتهای فراوانی به دست آمد.

وی در پایان با بیان اینکه همواره باید فرهنگ دفاع مقدس و حماسه آفرینیها را به یاد داشت، افزود: دفاع مقدس یک گنجینه حقیقی و تمام نشدنی است که همواره ساری و جاری بوده و باعث افتخار ایران اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها