مادر شهید نظامدوست:

خدا را شکر می­‌کنم که با غم فراق پسرم از دنیا نرفتم

مادر شهید نظامدوست گفت: خدا را شکر می‌کنم که ما را از چشم انتظاری در آورد و نگذاشت تا با غم فراق پسرم از دنیا بروم.
کد خبر: ۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 28September 2014

خدا را شکر می­‌کنم که با غم فراق پسرم از دنیا نرفتم

مادر شهید نظام دوست در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار داشت: وقتی جواد به دنیا آمد به آقا اباعبدالحسین(ع) گفتم پسرم را به تو سپردم و او را نذر امام حسینش کردم و به یاد امام رضا (ع) که نام فرزندش را جواد گذاشته بود نام جواد را بر او نهادم و گفتم او را جواد نامیدم تا غلام امام رضا (ع) شود.

وی ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت خاطر نشان کرد: خدا را شکر می­کنم که ما را از چشم انتظاری در آورد و نگذاشت تا با غم فراق پسرم از دنیا بروم. امام رضا(ع) خواست تا تهران برای پابوسی پسرم بروم. از خداوند میخواهم صبری به من و پدرش بدهد که این چهار روز دنیا را پشت سر بگذاریم. جواد میهمان امام حسین(ع) است و حالا که در تهران بخاک سپرده شده نظرمان هست که همان جا که خودشان خواستند باقی بمانند.

پدر این شهید تازه شناسایی شده نیز با بیان اینکه جواد پسر اول خانواده بود، گفت: او علاقه عجیبی به من داشت و به من وابسته بود. وقتی خبر پیدا شدن پیکر مطهرش را به من دادند نماز شکر خواندم و از خدا خواستم که به من صبر عطا کند.

وی افزود: خوشحالم که در سالروز شهادت امام جواد(ع) خداوند جوادم را که هم نام با میوه دل حضرت رضا(ع) است را به من برگرداند.

یادآور میشود؛ شهید «جواد نظام دوست» فرزند محمد شهید تازه تشخیص هویت داده شده از اهالی شهر مشهد است.

این شهید متولد سال 48 و اعزامی از سپاه پاسداران است که در تاریخ 28 تیر سال 66 در جزیرهی مجنون به شهادت رسیده است.

شهید «جواد نظام دوست» سال 90 به عنوان شهید گمنام در محوطه دانشگاه صدا و سیما به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها