سردار شیرازی:

باید کمک کنیم رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا رویکرد و فعالیت های جدید در ارتش جمهوری اسلامی ایران را حرکتی رو به جلو توصیف کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا این رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود.
کد خبر: ۲۹۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ - 27June 2018

به گزارش گروه دفاعی و امیتی دفاع پرس، سردار «محمد شیرازی» رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در در جمع رئیس و معاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مجموعه سازمان، معنویت افزایی در ارتش را از انتظارات فرماندهی معظم کل قوا دانست و اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باید بیش از پیش در راستای معنویت افزایی و تربیت جوانان متدین اقدام کند.

وی الگو شدن نیروهای مسلح برای سایرین را از دیگر مطالبات فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ایجاد و توسعه صندوق قرض الحسنه و فعالیت اثرگذار آن در راستای کمک به ارتقا معیشت کارکنان آجا اقدام موثری انجام داده است که می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد.

شیرازی با اشاره به برخی فعالیت های اثربخش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سال‌های اخیر، تصریح کرد: اشراف بر امور سازمان، پیگیری مجدانه اقدامات، توجه به انگیزه، علاقه و توانمندی نخبگان و جوانان متدین و انقلابی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان می‌تواند سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را در پیشبرد بهتر امور و اثربخشی فعالیت ها یاری رساند.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه رویکرد جدید و فعالیت‌های اخیر صورت گرفته در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور امیر سرلشکر موسوی به عنوان فرمانده ای متدین و کارآمد، سرعت بیشتری به خود گرفته است را حرکتی رو به جلو توصیف کرد و افزود: همه باید کمک کنیم تا این رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز به ارائه گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی یک سال و در قالب گزارش اشراف این سازمان پرداخت و گفت: با تلاش فرماندهان، مسئولان و کارکنان سخت کوش و مخلص این سازمان و با حمایت ها و پشتیبانی های ارزشمند فرماندهی کل ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است در راستای تامین بخشی از انتظارات و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) انجام وظیفه کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار