معاون سياسی و امنيتی استانداری کرمانشاه:

كشور متعلق به همه مردم است و همه صدا ها بايد شنيده شوند

«محمدابراهیم الهی تبار» گفت: بايد مواظب دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان باشيم و در كنار آن مواظب عملكرد خودمان در داخل كشور باشيم و بدانيم كه کشور به همه ملت ایران تعلق دارد و همه صداها بايد شنيده شوند.
کد خبر: ۲۹۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ - 27June 2018

كشور متعلق به همه مردم است و همه صدا ها بايد شنيده شوندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمد ابراهيم الهي تبار» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: هیچ گاه نباید گمان کرد که دشمنان دایه مهربانتر از مادر می شوند و نباید تجربه تلخ کشورهایی همچون عراق و افغانستان را به فراموشی سپرد.

الهي تبار تاکید بر اینکه دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم با اعمال تحریم هستند، گفت: این انسجام ملت است که موجب عبور از فشارها و ترفندهای دشمنان می شود.

وي بر حفظ و دفاع از آرمانهای انقلاب تاکید کرد چرا که با اتکا به سرمایه اجتماعی و حفظ  وحدت و ایمان می توان به پیروزی های بزرگ دست یافت.

معاون سياسي و امنيتي استانداري در ادامه گفت: بايد مواظب دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان باشيم و در كنار آن مواظب عملكرد خودمان در داخل كشور باشيم و بدانيم كه کشور به همه ملت ایران تعلق دارد و همه صداها بايد شنيده شوند.

الهی تبار با تاکید بر اینکه برجام يك فرصت تاريخي براي ايران بود كه به دست سياستمدارهاي متدين و شجاع و متخصص كشور با حمايت هاي مسئولين كشور رقم خورد، گفت: خروج آمریکا از برجام بدعهدي آنان به پيمان هاي بين المللي بود و دنيا نيز نظارگر بود.

وي افزود: حرکت در مسیر کاهش و رفع مشکلات کنونی در سایه وحدت و همدلی و آگاهی از ترفندهای دشمنان میسر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار