مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

راه مقابله با آسيب‌های اجتماعی ترويج فرهنگ دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: راه مقابله با آسيب‌هایي اجتماعی ترويج فرهنگ دفاع مقدس است و زمانی آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه افزایش می‌یابد که جوان‌ها از ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته باشند.
کد خبر: ۲۹۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 28June 2018

راه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي ترويج فرهنگ دفاع مقدسگزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در جمع همکاران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: با وجود مدیران انقلابی و رزمنده در دستگاه‌های تامین اجتماعی همه شرایط در جهت تحقق آرمان های انقلاب و دفاع مقدس میسر خواهد شد و کار برای دفاع مقدس کار انقلابی و دلی است.

وی استان سمنان را یکی از استان‌های پر افتخار در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: استان سمنان از نظر تعداد شهدا و شاخص‌های ایثارگری جزو رتبه‌های اول کشور محسوب می‌شود.

سلامی با تاثیر ترويج فرهنگ دفاع مقدس در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي اضافه کرد: راه مقابله با آسيب‌های اجتماعی ترويج فرهنگ دفاع مقدس است، و زمانی آسیب های اجتماعی در سطح جامعه افزایش می‌یابد که جوانها  از ارزش های دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی فاصله  گرفته باشند.

وی ادامه داد: سلاح امروز ما در برابر دشمنان، سنگرهای فرهنگی ما است و برای مقابله جدی با جنگ نرم دشمنان باید قدرت فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داد.

سلامی در خصوص ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه ما علاوه بر داشتن رسالت و وظیفه سازمانی یک وظیفه و رسالت انقلابی بر دوش خواهیم داشت که باید در مسیر انقلاب و ارزش های دفاع مقدس گام بر داریم و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار