فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

هشت سال جنگ تحمیلی با دو میلیون نفر اداره شد/ فشار اقتصادی، درگیر کردن مردم و اختلاف افکنی راهبرد جدید امریکا

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: در کل سال های جنگ تحمیلی کمتر از دو میلیون نفر به جبهه رفتند و هشت سال ایستادگی کردند.
کد خبر: ۲۹۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ - 28June 2018

هشت سال جنگ تحمیلی با دو میلیون نفر اداره شد/ فشار اقتصادی، درگیر کردن مردم و اختلاف افکنی راهبرد جدید امریکابه گزارش دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ضمن درود به روان شهدا و شهید مظلوم دکتر بهشتی اظهار داشت: واقعیت این است که از آغازین روزهای بعد از انقلاب اسلامی، نبرد سختی بین آرمان های ما و استکبار درگرفته است و ما بر سر این آرمان ها 40 سال ایستادگی کردیم و امریکا 40 سال دست از توطئه برنداشته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در کشور ایران و همه ملت های مستضعف رشد داشته است و هرچه این روند ادامه داشته، جلوی سلطه جویی و سلطه خواهی آمریکا را گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در همه دنیا منافع ما در کنار منافع آمریکا قرار دارد، بیان داشت: این انقلاب در سرزمین های دیگر خار چشم آمریکا و مانع رشد و افشاگری جنایات آمریکا شده است، چرا که انقلاب اسلامی پا روی سر مار گذاشته است و آنها به شدت از دست ما ناراحت هستند.

راهبردهای آمریکا را تبدیل به تاکتیک کرده ایم

قاسمی تبیین کرد: هرجا انقلاب موثر بوده راهبرد امریکا شکست خورده و راهبردهای ما راهبردهای امریکا را تبدیل به تاکتیک کرده است.

وی متذکر شد: دشمن با همه وجود با ما می جنگد و به دنبال درگیری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمن طرحی را در سرش می پروراند، گفت: آماده باشید که دشمن به دنبال حرکت کوچکی بر ضد انقلاب است تا بتواند همه چیز را به نفع خود تمام کند.

در طول 40 سال عمر انقلاب هیچ حرکت مردمی نتوانسته در مقابل امریکا بایستد

قاسمی عنوان کرد: در طول این 40 سال انقلاب و حرکت مردمی نبوده که بتواند در راستای اهداف خود، در برابر امریکا بایستد و امروز انقلاب اسلامی مسیری را می رود که هیچکدام از انقلاب ها نرفته اند و نه تنها خودش تسلیم سلطه نشده است بلکه ملت های دیگر که از ایران الگوگیری می کنند آنها را هم برای مقابله با استکبار آماده کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از جمله مهمترین بحث های روز، بحث حقوق بشر است، گفت: در همین خصوص امام و رهبر انقلاب از حقوق بشر امریکایی و اسلامی یاد کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: دیدگاه ما از حقوق بشر با مسیحیان و یهودیان و سایر ملل فرق می کند.

قاسمی درخصوص حمایت سازمان های بین المللی از جنایات آمریکا گفت: ما قریب به 17 هزار شهید ترور از کودک تا آیت الله و رئیس جمهور و نخست وزیر و کشاورز و ... داشته ایم.

هشت سال جنگ تحمیلی با دو میلیون نفر اداره شد/ فشار اقتصادی، درگیر کردن مردم و اختلاف افکنی راهبرد جدید امریکا

40 سال است که با تروریسم دست و پنجه نرم می کنیم

وی بزرگترین قربانی گروه های تروریستی را ملت های مسلمان و ایران دانست و یادآور شد: ایران 40 سال است که با تروریسم دست و پنجه نرم می کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دو تعریف جداگانه از حقوق بشر در دنیا مطرح است، عنوان کرد: در جمهوری اسلامی، کشورداری بر اساس تعاریف اسلام مطرح است اما در امریکا سیاست قلدر مآبانه و سلطه جویانه وجود دارد.

قاسمی با اشاره به مسئله «ان پی تی» و آژانس انرژی اتمی گفت: در سال 1354 ما این قانون را پذیرفته ایم و قرار بود در آن زمان فرانسه و شوروی نیروگاهی که سوختش انرژی اتمی باشد دایر کنند.

وی تاکید کرد: ما پیشرفت هایی در زمینه رشد علمی و انرژی هسته ای داشته ایم و نیز کشورهای دیگر قانون «ان پی تی» را پذیرفته اند اما خود اسرائیل و امریکا هنوز این قانون را نپذیرفته اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: علیرغم اینکه مرجع جهان اسلام که یک فقیه جامع الشرایط است و می فرماید ما نیازی به سلاح هسته ای و کشتار جمعی نداریم و این موضوع در مذاکرات مطرح شده است، اما از نظر آنها ما باید کلا تسلیم شویم!

قاسمی با بیان اینکه از سالی که امریکا شکل گرفته است از ناحیه کشورهای اسلامی هیچ تجاوزی به آنها صورت نگرفته است، مطرح کرد: اما آنها در کشورهای زیادی از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، لیبی، عربستان و... حضور دارند.

وی عنوان کرد: چرا امروز که شوروی با آنکه تجزیه شده است و خیلی از کشورهای استقلال یافته، همراه غرب هستند بازهم حضور و لشکرکشی امریکا در عراق و سوریه و آسیا صورت می گیرد؟ آیا اینها برای حمایت از حقوق بشر است؟!

انقلاب نرم افزاری جمهوری اسلامی ایران، ملت ها را در برگرفته است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه اینها برای این است که انقلاب نرم افزاری جمهوری اسلامی ایران این مناطق و ملت ها را در برگرفته است، گفت: ملت ها با آگاهی و بصیرتی که پیدا کرده اند حاضر نیستند در مقابل استکبار تسلیم باشند.

قاسمی افزود: قرار بود مرز اسرائیل از بلندی های جولان تا شرق سوریه امتداد پیدا کند و هم مرز ما باشند، این سیاست صهیونیست ها بود اما انقلاب جلوی این توطئه را گرفته است و فهمیده اند که اگر بخواهند پیروز باشند باید سرچشمه را بخشکانند.

هشت سال جنگ تحمیلی با دو میلیون نفر اداره شد/ فشار اقتصادی، درگیر کردن مردم و اختلاف افکنی راهبرد جدید امریکا

راهبرد جدید امریکا، فشار اقتصادی، درگیر کردن مردم و اختلاف افکنی است

وی اعلام کرد: آنها به این نتیجه رسیده اند که فشار اقتصادی و درگیر کردن مردم و اختلافات قومیتی در خوزستان و سیستان و تهران و اختلاف بین سران قوا ایجاد کنند و کشور ایران را تکه تکه و از راه نفوذ نابود کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: امروز تمام جبهه استکبار به جنگ ایران آمده است اما با توانمندی جبهه داخلی و اسلام پوزه آمریکا را به خاک می کشیم.

قرارداد « FATF » صد درصد استکباری و در راستای وابسته کردن ما است

قاسمی با اشاره به فرمایشات رهبری در مرقد امام راحل گفت: ایشان فرمودند در دو ماه آینده مسئولین در دو راهی بزرگی قرار می گیرند که یکی مسئله برجام و تداوم مذاکره است و موضوع بعد مسئله « FATF » است که این قرارداد 100 درصد استکباری و در راستای وابسته کردن ما است.

وی با بیان اینکه وزارت امور خارجه امریکا از این قرارداد پشتیبانی می کند، افزود: به لحاظ قانونی دو راه سخت مجلس در پیش دارد که یک راه نه گفتن به FATF است که اگر نه بگوییم مسیر سختی ایجاد خواهد شد اما عزت و افتخار برای ما به دنبال خواهد داشت اگر چه شاید گشایش جزئی برای ما داشته باشد ولی به شرط اینکه اروپایی ها مثل امریکایی ها نباشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی توضیح داد: اروپایی ها برای امریکا بسترسازی می کنند و امریکا نتیحه می گیرد و اسرائیل اجرا می کند.

قاسمی با اشاره به اینکه ظاهر صحبت های رئیس جمهور این است که نمی خواهد این مسئله را بپذیرد، گفت: اما اگر نپذیرفتیم اگر چه در این جنگ اقتصادی به سختی هایی خواهیم افتاد، اما در جبهه حق پیروزی هایی خواهیم داشت و ملت هایی که چشم امید به انقلاب دوخته اند امیدوار می شوند.

هشت سال جنگ تحمیلی با دو میلیون نفر اداره شد/ فشار اقتصادی، درگیر کردن مردم و اختلاف افکنی راهبرد جدید امریکا

لزوم بهره گیری بیشتر از فضای مجازی

وی در خصوص اهمیت بهره گیری از فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی ایرانی ها و کسانی که باید برای انقلاب کار کنند کم حضور دارند و مردم ما تحت تأثیر القائات دشمن قرار می گیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تجمعاتی که این روزها در تهران صورت می گیرد، بیان داشت: این تجمعات مطالبات آرام و برحقی از نظام است که همه جزو دوستان نظام اسلامی هستند که نسبت به گرانی دلار و سکه و نرخ تورم گلایه مندند.

قاسمی با تاکید بر اینکه مسئولین باید در خدمت مردم و پاسخگوی مردم باشند، گفت: مردم را باید به آینده انقلاب امیدوار کرد، هرچند که توطئه دشمن شدید باشد مطمئن باشید که انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای استکبار هر روز در کشورهای حاشیه خلیج فارس درحال توطئه و دسیسه چینی هستند، یادآور شد: آن 127 نفری که سال 83 به امام امت نامه نوشتند که شما هم مثل امام خمینی جام زهر را بنوشید، عده ای که هنوز در داخل کشور هستند، دلشان سمت امریکاست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: اینها از نظر جمعیتی عددی نیستند و طبق آمار گرفته شده در تمام 20 روز دی ماه سال 96 در 110 شهر کشور فقط 96 هزار نفر معترض وجود داشت که در مقابل جمعیت 82 میلیونی ایران رقمی نیست.

جنگ 8 ساله با کمتر از دو ملیون نفر اداره شد

قاسمی بیان داشت: در کل سال های جنگ تحمیلی کمتر از دو میلیون نفر به جبهه رفتند و هشت سال ایستادگی کردند و بقیه جمعیت 37 میلیونی وقت ایران به کار و زندگی خود می پرداختند و در صحنه ها حضور داشتند ولی به جبهه نرفتند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ 8 ساله ما با کمتر از دو ملیون نفر اداره شد و پیروز شدیم، اعلام کرد: در یک روز قدس که در استان ثبت نام صورت گرفت حدود 3 هزار نفر برای دفاع از حرم حضرت «زینب(س)» آمادگی خود را اعلام کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: تا دو سال دیگر از استان خراسان جنوبی نوبت برای رفتن حتی یک گردان 200 نفره نیز وجود ندارد.

قاسمی با بیان اینکه این آمادگی برای جنگیدن در سوریه است گفت: اما اگر خداینکرده در داخل کشور اتفاقی بیافتد به مراتب جمعیت بیشتری برای دفاع اعلام آمادگی می کنند.

وی اضافه کرد: هرچند که تمام استراتژیست های نظامی دنیا و سیاستمداران برآوردشان حمله نظامی حتی از ناحیه اسرائیل هم نیست چه برسد به امریکا چون جزئت نمی کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: تنها آسیبی که ممکن است صورت بگیرد از ایجاد تفرقه است که به فرموده امام بزرگوار «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

قاسمی درخصوص کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی یادآور شد: ما مصمیم کنگره ملی دو هزار شهید استان را با تمام بی پولی ها برگزار کنیم.

شرکت حدود 90 هزار نفر در 8 اجلاسیه کنگره شهدا

وی افزود: برنامه هایی از جمله نمایشگاه، 8 اجلاسیه که بطور میانگین هر اجلاسیه حدود 8 هزار نفر و در مجموع حدود 90 هزار نفر در کل اجلاسیه ها شرکت کننده حضور خواهد داشت و حدود 300 یادواره شهدا در شهر ها و مکان های مختلف و چاپ بیش از 2 هزار کتاب، با توکل به خداوند و تبعیت از مقام معظم رهبری که تاکید زیادی بر این موضوع دارند انشاالله نیمه دوم مهر برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه پذیرای کمک های مردمی هستیم و مهم این است که فضای فرهنگی و معنوی شهدا در استان طنین انداز شود خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار