مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام:

تلاش در راستای احداث باغ‌ موزه دفاع مقدس استان ایلام

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: در سال‌های گذشته تلاش‌هایی در راستای ایجاد باغ‌ موزه دفاع مقدس در استان صورت گرفته اما منجر به برنامه عملیاتی برای احداث این باغ‌ موزه نشده است.
کد خبر: ۲۹۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 28June 2018

تلاش در راستای احداث باغ‌موزه دفاع مقدس استان ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «محمدرضا شرف بیانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در نشست مشترک با جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان به مناسبت سالروز آزادسازی مهران، اظهار داشت: همه ما نسبت به سالروز آزادسازی مهران مسئول هستیم.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های سالروز آزادسازی مهران در سال جاری با نگاه متفاوت‌تری در راستای معرفی هر چه‌ بهتر این روز به جامعه برگزار می‌شود، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیاری مهمی در راستای معرفی نقش مردم ایلام در دفاع مقدس و سالروز آزادسازی مهران در آینه مطبوعات بر عهده‌ دارند.

 شرف بیانی با تأکید بر ضرورت معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس در قالب باغ‌ موزه دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تلاش‌هایی در راستای ایجاد باغ‌ موزه دفاع مقدس در استان صورت گرفته اما منجر به برنامه عملیاتی برای احداث این باغ‌ موزه نشده است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، ابراز داشت: در سال جاری با رایزنی‌های انجام‌ شده و نظر مثبت مسئولان، فضای اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسعه‌ یافته و در راستای ایجاد و توسعه گالری‌های مورد نیاز برای باغ‌ موزه دفاع مقدس اقدام می‌شود.

 وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال جاری چند گالری از مجموعه باغ‌ موزه دفاع مقدس افتتاح خواهد شد، گفت: در سال جاری اعتباری حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای چینش و آماده‌سازی گالری‌های این باغ‌ موزه در استان در نظر گرفته‌ شده است.

 شرف بیانی با بیان اینکه برنامه‌ ریزی برای ایجاد زیر ساخت‌ های لازم در یادمان‌های ملی دوران دفاع مقدس استان از جمله قلاویزان، میمک و شرهانی انجام‌شده است، افزود: در حال حاضر 52 یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان وجود دارد که تلاش می‌شود این یادمان‌ها با ایجاد زیر ساخت‌ های لازم آماده حضور اقشار مختلف مردم در طول سال شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار