نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:

از گردنه‌های سخت، با ایستادگی مردم پای انقلاب عبور خواهیم کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: مطمئن باشید از این گردنه سخت، که مشکلات امروز کشورمان است نیز به راحتی عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 28June 2018

عبور از گردنه‌های سخت با ایستادگی مردم پای انقلاببه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی شیرازی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس، در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در مسجد جامع شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، اظهار داشت: هفته حقوق بشر آمریکایی و افشاگری در خصوص جنایات استکبار جهانی از 6 تا 12 تیرماه هر سال برگزار می شود که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است.

 وی افزود: 6 تیرماه ترور مقام معظم رهبری، 7 تیرماه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 نفر از یاران و مسئولان کشوری، بمباران شیمایی سردشت و شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنان، شهادت 290 نفر از مسافران هواپیمایی ایرانی توسط موشک ناو آمریکایی ازجمله جنایت‌های رژیم آمریکا و نظام سلطه بر ملت ایران است.

 شیرازی با بیان اینکه صدها نمونه و ده‌ها کتاب از جنایات رژیم آمریکا علیه ملت ایران می‌توان برشمرد، گفت: آمریکایی‌ها از زمان پیروی انقلاب اسلامی تاکنون یک روز نبوده که علیه ملت ایران دشمنی خود را ابراز نکنند و توطئه‌ها و برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای ضربه زدن به‌ نظام اسلامی نداشته باشند.

 وی با بیان اینکه علت این جنایات این است که دشمن تلاش داشت ملت ایران را زیر سلطه بگیرد و سرمایه و نفت کشور را به نفع خود استفاده کند و ملت ایران را مستعمره خود قرار دهد، افزود: ملت ایران مانع سلطه گری آمریکا شد، نظام سلطه هر چه در توان داشت علیه انقلاب  اسلامی به کار گرفت که انقلاب اسلامی را دگرگون کرده و براندازد اما موفق نشد.

 حجت‌الاسلام علی شیرازی با تأکید بر اینکه خداوند متعال اراده کرد که جمهوری اسلامی تداوم یابد، ابراز کرد: حادثه هفتم تیرماه موجب وحدت و انسجام و وصل شدن محکم‌تر دل ملت ایران به خداوند متعال شد و به‌ جای اینکه تضعیف و تشکیک ایجاد کند، ملت ایران بصیرتر و قوی‌تری و روشن‌تر، پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند.

وی با اشاره به اهداف متعالی شهید بهشتی، اظهار کرد: شهید بهشتی به دنبال این بود که کشور به سمت یک حکومت و نظام دینی حرکت کند و اعتقاد داشت باید کسانی تربیت شوند که بتوانند امور کشور را به دست‌گیرند.

 شیرازی بیان کرد: ملت ایران ملتی با ایمان و قوی است که این نگاه را از افرادی مانند امام راحل، شهید مطهری، بهشتی و مقام معظم رهبری داریم و دشمن تلاش کرد که این افراد را ترور کند، اگر می‌خواهیم افراد را بشناسیم باید این موضوع را در نظر بگیریم که نگاه دشمنان به آنان چگونه است، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نسبت به شهید بهشتی کینه داشتند و سرانجام ایشان را ترور کردند.

 وی ابراز کرد: از روزی که انقلاب و نظام اسلامی شکل‌گرفته، دشمنی نظام سلطه با ملت ایران و مسئولان نظام آغاز شد که شدیدترین دشمنی‌ها را به ملت و مسئولان نظام اسلامی روا داشتند، اما نظام اسلامی روی پای خود ایستاد و هر چه جلوتر رفتیم این نظام قوی‌تری شد و ثابت شد که ملت ایران همواره پای‌ کار است و پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است و در مقابل تحریم می‌ایستد.

 حجت‌الاسلام علی شیرازی با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی در دنیا با اقتدار و عزت است، گفت: مطمئن باشید که از این  گردنه سخت، که مشکلات امروز کشورمان است نیز به راحتی عبور خواهیم کرد و آینده همان‌طور که مقام معظم رهبری  فرمودند از آن ملت ایران است.

 وی با بیان اینکه به وعده‌های الهی ایمان‌ داریم و ملت ایران بصیر و صبور است و آینده هم بهتر از امروز است، خاطر نشان کرد: امروز نگاه ملت‌های مظلوم جهان به ملت ایران است و هر چه دشمنان فشار می‌آورند ملت ایران مقاوم‌تر از گذشته پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار