عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران در مقابل اقدامات ضد بشری آمریکا 40 سال پای این انقلاب ایستاده است

«حسین مظفر» در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر خراسان شمالی گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات ضد بشری آمریکا 40 سال پای این انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۲۹۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ - 28June 2018

ملت ایران در مقابل اقدامات ضد بشری آمریکا 40 سال پای این انقلاب ایستاده استبه گزارش دفاع پرس در بجنورد، «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر که در مسجد انقلاب مرکز خراسان شمالی برگزار شد، گفت: فلسفه جاودانگی شهدا این است که شهدا جسم فنا شده خود را با شهادت و مرگ اختیاری و جان دادن در راه خدا به جان جانان و پروردگار جهانیان پیوند زدند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در مقابل شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها است، گفت: باید عاشوراهای شهیدان و کربلاهای آن ها را زنده نگه داریم؛ عاشوراهای شهیدان همین سالگردهایشان است و کربلاهای شهیدان، مزار آنان است که تا قیامت مزار عاشقان و دلسوختگان است.

مظفر در خصوص تاریخ تشکیل آمریکا گفت: عمر شکل گیری آمریکا و مستقل شدنش از انگلیس حدود 245 سال است و اساس و بنیان شکل گیری آن با قتل، غارت، خونریزی، جنگ و کشتار همراه بوده و اگر بخواهیم اقدامات ضد بشری آمریکا را نام ببریم فراوان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اوایل سال 1776 که آمریکا به استقلال رسید فقط به امورات خود می پرداخت تا اینکه در اواخر جنگ جهانی اول وارد میدان جنگ شد و به انگلیس، روسیه و فرانسه کمک کرد و آنان پیروز این میدان شدند.

وی افزود: در جنگ جهانی دوم نیز آمریکا با نابود کردن هیروشیما و ناکازاکی قدرت دیگری پیدا کرد و بعد از شکل گیری اتحاد جماهیر شوروی و نظام کمونیستی در سال 1917 بود که توسعه طلبی و جنایات و استفاده ابزاری از حقوق بشر را آغاز کرد و جامعه جهانی را به بردگی گرفت.

 مظفر آمریکا را جنایتکار بین المللی خواند و افزود: آمریکا در زمینه ضد حقوق بشری پرونده سیاهی دارد و با در اختیار داشتن دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای صهیونستی چهره خود را بزک کرده است و با عناوینی همچون حقوق بشر، دموکراسی و دفاع از آزادی اقدامات خائنانه ای انجام داده و این عناوین مقدس را به لجن کشیده است.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور آمریکا هنوز تبعیض نژادی بیداد می کند، گفت: سیاهپوستان و سرخپوستان در آمریکا از حداقل حقوق بی بهره اند و میزان درآمد و حقوقشان نصف سفیدپوستان است و سفیدپوستان در بسیاری از مسئولیت ها قرار دارند و جنایاتی که علیه سیاه پوستان و سرخ پوستان بومی انجام می دهند در دنیا بی سابقه است و آنان هیچ فریادرسی ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آمریکا، ایران را که مظهر دموکراسی است و انتخابات پرشور و با مشارکت بالا در آن برگزار می شود، را به غیر دموکراسی متهم می کند در صورتی که خود با دخالت در کشور یمن، مردم آن کشور را مجبور به پذیرش شاه قبلی به عنوان حاکم می کند.

مظفر گفت: مجموع زمین هایی که فلسطینی ها به یهودیان صهیونیست فروخته است 6 درصد است در صورتی که در حال حاضر رژیم صهیونیستی 90 درصد زمین های فلسطین را اشغال کرده است.

وی ادامه داد: راه اندازی گروهک های تروریستی، القاعده و طالبان و داعش به دست آمریکا بود و حمایت از مردم فلسطین هم وظیفه شرعی است و هم برای امنیت داخلی است چون هدف رژیم صهیونیستی تصاحب کل دنیا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آمریکا با هدف انتقام از ایران و انقلاب، منافقین را در ایران حمایت می کرد، گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات ضد بشری آمریکا با یاری خدا و با تمسک به ارزش‌های الهی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب 40 سال است که پای این انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور با شرایط سختی روبرو است، گفت: الان دوره انسجام، وحدت و مشارکت است و مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر باشند و بدانیم که دشمنان این نظام در تلاش هستند تا از این فرصت ها استفاده کنند.

مظفر گفت: دولت و مسئولین باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات مردم راهکارهای عینی و عملی ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار