به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت؛

غبار روبی مزار شهدای مبارزه با مواد مخدرکرمانشاه

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، سازمان های مردم نهاد، مسئولان و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه مزار شهدای مبارزه با مواد مخدر استان را در باغ فردوس غبار روبی و عطرافشانی کردند.
کد خبر: ۲۹۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ - 28June 2018

غبارروبی مزار شهدای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیین غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه هر سال پنجم تیر به مناسبت سالروز مبارزه با مواد مخدر، به پاس خدمات کسانی که در این راه جان خود را از دست دادند برگزار می شود.

علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در جهان 170 کشور با معضل مبارزه با مواد مخدر درگیرند، ولی هیچ کشوری در حوزه مقابله و کشفیات مواد مخدر به اندازه ایران درگیر این معضل شوم نیست.

وی ایران را خط مقدم مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در جهان دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون چهار هزار شهید و 12 هزار جانباز در راه مقابله با مواد مخدر تقدیم کرده است.

او همچنین تعداد شهدای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه 54 شهید و 28 جانباز اعلام کرد و اظهار داشت: در سه ماه اول سال جاری 450 کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته را شامل 2 تن و 750 کیلو انواع مواد مخدر سنتی و حدود 6 تن و 150 مواد پیش ساخته انواع مخدر صنعتی اعلام کرد.

شمشیری در پایان، امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار