معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برای تداوم راه شهدا باید دشمن را شناخت و در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کرد

سردار «یدالله جوانی» گفت: هفته حقوق بشری امریکایی، مناسب ترین فرصت برای تجلیل از شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر می باشد و برای تداوم راه شهدا باید دشمن را شناخت و در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کرد.
کد خبر: ۲۹۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 29June 2018

تداوم و ادامه دهنده راه شهیدان با شناخت درست از دشمنبه گزارش دفاع پرس از سمنان، مراسم بزرگداشت مجاهد و مبارز عالیقدر شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای والامقام هفتم تیر به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی و سالروز شهادت مظلومانه آیت الله «دکتر بهشتی» با حضور سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی مسجد حضرت ولی‌ عصر عجل الله سمنان برگزار شد.

سردار «یدالله جوانی» با بیان این که انقلاب ما در آستانه 40 سالگی قرار دارد، افزود: یکی از مقاطعی که نیاز به بازشناسی حوادث و رویدادها دارد دهه 60 است و با توجه به جابجایی نسل جوان و پا به عرصه گذاشتن جوانان، که هدایت کنندگان اصلی کشور هستند این مقاطع باید به خوبی معرفی و مباحث مربوط به آن دوره مرور و بازگو شود.

وی گفت: امروز در شرایطی هستیم که نبرد جبهه اسلام و انقلاب با امریکا یک جبهه بسیار جدی بوده است و امریکا تلاش می کند با فشار های اقتصادی و روانی و ایجاد بحران های امنیتی و اخلال در کشور ملت ایران را وادار به تسلیم شدن کند.

جوانی ادامه داد: آمریکا از سوی امام راحل لقب شیطان بزرگ گرفت که یکی از خصوصیات بارز این شیطان، منحرف کردن و فریب دادن است زیرا آمریکا همواره دشمن آزادی‌خواهان و حق‌طلبان است، امام خمینی (ره) با این عنوان آمریکا را به‌ خوبی معرفی کرد.

وی با بیان این که آمریکا خود را در جهان به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی کرده است، افزود: امریکا و کشور های اروپایی تمام فعالیت های خود را با دروغ و نیرنگ پیش می بردند و با بهره مندی از احزاب رسانه خود را به عنوان مدافع حقوق بشر و مدافع صلح و امنیت در جهان معرفی کرده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم و نسل جوان باید امریکا را آن گونه که هست بشناسند و دچار غفلت نشوند، امریکا کشوری با قدمت و دارای تمدن پایدار نیست و بر پایه خون ریزی، ستمگری، غارتگری و با هدف سلطه بر جهان بنا و شکل گرفته و با الفاظ نجات بشریت و مدافع صلح و حقوق بشر در صدد تحقق اهداف خود است.

جوانی گفت: بیشینه تاریخی آمریکا نیز مانند اسرائیل بر پایه ظلم و ستم شکل‌گرفته است، این رژیم‌ها وجودشان نامشروع و بر اساس آدم‌کشی هستند لذا هفته حقوق بشر آمریکایی یک فرصت برای شناخت دشمن محسوب می‌شود.

جوانی خاطر نشان کرد: هفته حقوق بشری امریکا، مناسب ترین فرصت برای تجلیل از شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر می باشد و برای تداوم راه شهدا باید دشمن را شناخت و در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کرد.

وی با بیان این که انقلاب ما در آستاته چهل سالگی قرا دارد، تاکید کرد: امروز باید شکر گذار خون شهدای هفتم تیر، شهدای سردشت، شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس در خلیج‌فارس و تمام شهدای انقلاب باشیم که به برکت خون شهدا، انقلاب ما وارد چهل سالگی می شود و امریکا، اسرائیل ، آل سعود (مثلث شوم) از این موضوع رعب و وحشت دارند.

وی گفت: امروز دشمن ما احساس شکست می کند و با راه اندازی عملیات های روانی، اغتشاش، جنگ روانی و اقتصادی در صدد ناامنی در کشور هستند و ما وظیفه داریم در برابر هجمه های دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار