فلاحت‌پیشه:

تقویت مرزها در دستور کار کمیسیون امنیت ملی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت مرزها در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ - 30June 2018

تقویت مرزها در دستور کار کمیسیون امنیت ملی استبه گزارش دفاع پرس کرمانشاه، «حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از مرزهای غربی کشور از جمله خسروی و پرویزخان اظهار داشت: رویکرد امسال کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر تقویت امور مرزی با توجه به تحریم‌های ناعادلانه شکل گرفته علیه کشور است.

وی با اشاره به اهمیت مرز پرویزخان بر لزوم تقویت زیرساخت‌های این مرز تاکید کرد و گفت‌: برای ارتقای زیرساخت‌های این مرز اعتباراتی مناسبی اختصاص یافته و همچنین با توجه به مشکلاتی که اقلیم کردستان با دولت مرکزی عراق داشت و منجر به کاهش صادرات از این مرز شده در تلاش هستیم تا با رایزنی‌ این مشکلات را رفع کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره‌ای به زیرساخت‌های مناسب مرز خسروی داشت و افزود: امکانات این مرز برای تردد زوار عتبات عالیات بسیار مناسب است و امیدواریم امسال شاهد بازگشایی این مرز باشیم.

فلاحت‌پیشه از قصرشیرین به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای توسعه مراودات تجاری عنوان کرد و با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های موجود در این مرز بیان داشت: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد رونق بیش از پیش مبادلات تجاری در این مرز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها