گردهمایی جهادگران خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس برگزار شد

بیست و ششمین گردهمایی بزرگ ایثارگران جهاد نصر در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 28September 2014

گردهمایی جهادگران خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، بیست و ششمین گردهمایی بزرگ ایثارگران جهاد نصر، به همت اداره امور ایثارگران اداره جهاد کشاورزی استان و همچنین کمیسیون ایثارگران جهاد نصر، برگزار شد.

در این گردهمایی که جمع کثیری از جهادگران دوران دفاع مقدس از کل استان حضور داشتند، مهندس زعیمی مدیرعامل جهاد نصر با اشاره به وظیفه جهاد نصر و ماموریتی که به آن محول شده گفت: وظیفه جهاد نصر، عمران روستایی بوده است و علاوه بر آن، اجرای بزرگترین پروژه­های عمرانی را در سطح استان و حتی کشور را بر عهده دارد.

وی در ادامه با توجه به مشکلاتی که بخاطر کمبود آب در کشور پیش آمده خطاب به ایثارگران جهادگر خاطر نشان کرد: همه شما جزو رزمندگان و ایثارگران این نظام هستید. شما در دوران پر افتخار دفاع مقدس از سرزمین اسلامی­مان دفاع کردید و نگذاشتید وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد اما در جهت حفظ خاک گامی بر نداشتیم.

مدیر عامل جهاد نصر در ادامه خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که همه مسئولین دغدغه کمبود آب دارند، باید در جهت حفظ خاک گام برداریم که اگر خاک حفظ شود آبیاری تحت فشار هم محقق می­شود و با این شیوه کشاورزی رونق پیدا می­کند.

مهندس زعیمی خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس مدیریت جهادی حاکم بود، مدیریتی که مردم مجری آن بودند، اکنون نیز با مشکل پیش آمده، جهاد نصر با توجه به اینکه تمام زوایای این بحران را بررسی کرده، با ارائه طرح کارشناسی شده و از طریق روش آبخیز داری در جهت حفظ خاک و رفع این نقص می­تواند گام بلندی بردارد.

در پایان این مراسم، از خانواده جهادگران شهید احمد آل سیدان، محمد ابراهیم ایوبی، محمد حسین زینت بخش، حسن رمضان­ زاده، محمد بابا رستمی، وحید حاجی مهدی­زاده تقدیر و همچنین از جهادگران استان، مهندس قاسم صالحی، حسین مقصودی، علی ازغندی، ابولقاسم سلیمانی، مهندس محمود شهیری، محمد جواد گل فخرآبادی تجلیل شد.                    

نظر شما
پربیننده ها