سردار کریمی مطرح کرد؛

قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایب

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی است تا مشمولانی که بیش از هشت سال غیبت دارند، بتوانند وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
کد خبر: ۲۹۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 30June 2018

قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایببه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ابراهیم کریمی» جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا پلیس، اظهار داشت: قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی است تا مشمولانی که بیش از هشت سال غیبت دارند، بتوانند وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

وی با بیان این مطلب که با اجرای این قانون در سال جاری، تاکنون بیش از یازده هزار درخواست ثبت شده، افزود: مشمولانی که تا پایان سال 97 بیش از هشت سال غیبت دارند، می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و مطابق با قانون جریمه مشمولان غایب، برای ثبت نام اقدام کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به تغییرات مربوط به ضوابط دانشجویان انصرافی در قانون جریمه مشمولان غایب، گفت: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی که تحصیلات خود را به اتمام نرسانده و تا پایان شهریور ماه 1396 انصراف داده و یا اخراج شده باشند، از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع قبلی غایب محسوب می‌شوند و چنانچه غیبت آنان تا پایان سال 97 به بیش از هشت سال برسد در شمول این معافیت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: از آنجا که مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور با بیش از هشت سال غیبت، اجازه تردد به کشور را نخواهند داشت لذا می‌بایست با انجام خدمت سربازی و یا بهره مندی از این امتیاز وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به قانون جریمه مشمولان غایب مطلع شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار