افتتاح نمایشگاه پوستر «حقوق بشر آمریکایی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان

کارشناس روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: نمایشگاه پوستر «حقوق بشر آمریکایی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان گشایش یافت.
کد خبر: ۲۹۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 30June 2018

افتتاح نمایشگاه پوستر «حقوق بشر آمریکایی» در موزه دفاع مقدس همدان«حسن نوروزی» کارشناس روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به خصوص شهید والامقام «محمد بهشتی» و 72 شهید حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی اظهار داشت: با توجه به جنایات بی‌شمار دولت آمریکا در ایران طی دوران مختلف انقلاب اسلامی، از ششم تا دوازدهم تیرماه هر سال به عنوان هفته «حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد 290 مسافر مظلوم و بی‌گناه حادثه هواپیمای ایران در 12 تیرماه 1367 افزود: دولت آمریکا در همه دوران ثابت کرده و نشان داده که همواره موضوع حقوق بشر را زیر پا گذاشته و به آن بی اعتنا بوده است.

کارشناس روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن این هفته نمایشگاه پوستری با همین عنوان در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان گشایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تعداد 30 پوستر با موضوعات مختلف جهت بازدید عموم به نمایش در آمده است خاطرنشان کرد: این پوسترها با موضوعاتی همچون حادثه ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در تیرماه سال 1360، حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تیرماه سال 1360، حمله موشکی ناو آمریکایی «وینسنس» به هواپیمای مسافربری ایران در تیرماه سال 1367، 17 هزار شهید ترور و بمباران شیمیایی «سردشت» به نمایش در آمده است.

نوروزی با اشاره به اینکه آمریکا طی چند روز قبل به بهانه محکومیت جهانی علیه رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شده ادامه داد: از دیگر موضوعاتی که در این نمایشگاه به چشم می‌خورد اشاره به جنایات مختلف آمریکا در طول 60 سال گذشته، تصاویر شهدای محراب، تجاوزگری و جنگ طلبی دولت آمریکا و نیز تحریم های این رژیم علیه ملت بزرگ ایران اسلامی طی 40 سال اخیر است.

وی با بیان اینکه بنرهایی با همین مضامین و با همکاری شهرداری همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان و دستگاه های مختلف اجرایی، طی این هفته در سطح معابر شهری همدان نیز نصب شده است خاطرنشان کرد: نمایشگاه پوستر «حقوق بشر آمریکایی» در روز سه‌شنبه 12 تیرماه نیز در محل پیاده‌راه بوعلی همدان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار