سرلشکر جعفری:

جوانان انقلابی سپاه برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن آماده‌اند

فرمانده کل سپاه گفت: جوانان مؤمن و انقلابی سپاه برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن کاملاً آماده‌اند و همگان می‌توانند از عمق نگاه و حرکت این غیورمردان، سقوط امپراتوری‌های به‌ظاهر قدرتمند را پیش‌بینی کنند.
کد خبر: ۲۹۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 30June 2018
جوانان انقلابی سپاه برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن آماده‌اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) که صبح امروز با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، با اشاره به تقابل اردوگاه مستضعفین با اردوگاه نظام سلطه، اظهار داشت: ملت انقلابی ایران در آستانه یک تجربه مهم تاریخی قرار دارد که نتیجه آن، شکل‌گیری دوران جدیدی از بی‌اعتمادی به آمریکا و تجمیع توان و انرژی برای مقابله با دسیسه‌های مختلف استکبار خواهد بود.
 
وی افزود: جوانان مؤمن و انقلابی سپاه برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن کاملاً آماده‌اند و همگان می‌توانند از عمق نگاه و حرکت این غیورمردان، سقوط امپراتوری‌های به‌ظاهر قدرتمند را پیش‌بینی کنند.
 
همچنین سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه از جمله در زمینه افزایش توان رزمی و مشارکت در امدادرسانی به زلزله‌زدگان بیان کرد.
 
در ادامه این مراسم نیز تعدادی از فرماندهان، مدیران، مدرسان و پژوهشگران نمونه دانشگاه امام حسین (ع) هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند و دو نماینده دانشجویان این دانشگاه نیز مفتخر به دریافت درجه و سردوشی از سوی حضرت آیت الله الععظمی خامنه‌ای، شدند.
 
اجرای طرح «من انقلابی‌ام»، اجرای میثاق پاسداری و اجرای عملیات میدانی هم از دیگر برنامه‌های مراسم امروز در دانشگاه امام حسین (ع) بود و در ادامه یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.
 
انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار