ماموستا خدایی:

تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی تبعیت و پشتیبانی از فرامین رهبری است

امام جمعه سنندج گفت: تنها راه نجات کشور از این بحران اقتصادی تبعیت و پشتیبانی از فرامین مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۹۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 30June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگویی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در طراحی و اجرای انواع نقشه‌های اقتصادی بر علیه ملت ایران اظهار داشت: تنها راه نجات کشور از این بحران اقتصادی تبعیت و پشتیبانی از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی گفت: باید تمام مسئولان، دولت و ملت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور «یکدل و متحد» پشتیبان رهبری و نظام جمهوری اسلامی باشند تا این‌بار نیز دشمنان همانند همیشه، مأیوس و شرمنده شوند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: قطعاً با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شکست می‌خورند، بنابراین از مردم صبور، مقاوم و باوجدان ایران اسلامی انتظار داریم که در برابر جنگ اقتصادی که استکبار جهانی طراحی کرده است، ایستادگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توکل بر خداوند متعال، مقاومت ملت و پیروی از فرموده‌های مقام معظم رهبری دشمنان مأیوس و نظام جمهوری اسلامی موفق می‌شود چراکه اگر مسلمانان در هر موضوع و کاری «صبر» داشته باشند، بر دشمن غلبه می‌کنند.

ماموستا خدایی افزود: تجربه نشان داده است که ملت با پشتیبانی از فرامین رهبری، موفق شده‌اند و صددرصد از این چالش و بحران اقتصادی کشور نیز نجات پیدا می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها