صبح امروز انجام شد

تقدیر ضرغامی از خانواده شهید نظامدوست برای حضور این شهید در دانشگاه صدا و سیما

رییس سازمان صدا و سیما با ابراز خرسندی از رضایت خانواده شهید نظام دوست برای حضور فرزندشان در دانشگاه صدا و سیما اظهار داشت: حق خانواده این شهید، انتقال دلبندشان به موطن خودشان است، اما رضایت آنها به حضور او در این مکان علمی باعث برکت فضای دانشگاه خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 28September 2014

تقدیر ضرغامی از خانواده شهید نظامدوست برای حضور این شهید در دانشگاه صدا و سیما

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، عزتالله ضرغامی در مراسم دیدار خانواده شهید نظام دوست با فرزند شهیدشان که صبح امروز در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد، گفت: امروز مفهوم مقاومت در دنیا روشن است، هرکس در اردوگاه مقاومت به سر میبرد عزتمند است و هر که از این جایگاه خارج شود ذلیل شمرده خواهد شد.

وی ادامه داد: سربلندی و عزت مندی امروز ما در دنیا از برکت خون شهدا و خانواده این عزیزان بوده است.

رییس سازمان صدا و سیما با ابراز خرسندی از رضایت خانواده شهید در حضور فرزندشان در این مکان اظهار داشت: شاید میزبان خوبی برای این شهید عزیز نبودیم و حق خانواده این شهید عالی مرتبه، انتقال دلبندشان به موطن خودشان است ولی اینکه رضایت به حضور او در این مکان علمی میدهند باعث برکت فضای دانشگاه خواهد شد.

ضرغامی شهدا را شناسنامه جامعه خواند و بیان کرد: این گرامیان ستارهها و علامات جامعه هستند و تا وقتی که این ستارهها در کشورمان میدرخشند ممکن است ادبیات نسل جوان کمی عوض شود ولی چندان تغییری نخواهد کرد.

رییس سازمان صدا و سیما ادامه داد: هراسی و نگرانی از نسل آینده نداریم چرا که این کشور متعلق به امام زمان(عج) است و به واسطه خون جوانان این مرز و بوم تا ظهور نهایی ایشان بیمه شده است.

وی شهادت را معامله با خدا خواند و تصریح کرد: زندگی جز داد و ستد نیست و شهدا بهترین معامله را با خدا انجام دادند و خانواده این عزیزان اگر سختی را تحمل میکنند مطمئند که روی دیگر آن، معامله با خداوند است.

ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا در میان مردم جایگاه والایی دارند حتی اگر این گردهماییها نیز صورت نگیرد یاد و خاطره این عزیزان در دل مردم همواره زنده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار