بنایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مردم از شعار خسته‌اند/ عملگرایی جایگزین گفتاردرمانی شود

نماینده مردم گناباد در مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور گفت: مسوولان برای رفع بحران‌های اقتصادی باید به دور از هر وعده و شعار، عملگرایی را جایگزین گفتاردرمانی کنند.
کد خبر: ۲۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 01July 2018

دولت برای دوران بعد از برجام برنامه مدون ندارد/«حمید بنایی» نماینده مردم شهرستان گناباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و به‌ویژه افزایش قیمت‌های اخیر در بازار ارز، سکه، خودرو و مسکن اظهار داشت: مردم از شعارِ بدون عمل برخی مسوولان خسته شده‌اند؛ لذا برای رفع بحران‌های اقتصادی، باید عملگرایی جایگزین گفتار درمانی شود.

وی در ادامه با توجه به دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری افزود: افزایش روحیه و مدیریت جهادی در مجلس و دولت از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است؛ بنا بر این اگر مدیریت جهادی در دستگاه‌های اجرایی کشور تقویت شود، قطعا مشکلات کاهش می‌یابد.

بنایی تصریح کرد: متاسفانه در مجلس و بدنه دولت ضعف مدیریتی وجود دارد. خدمتگزاری به مردم باید از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان باشد. ما برای کاهش مشکلات اقتصادی و معضلات معیشتی مردم بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیاز داریم.

نماینده مردم شهرستان گناباد، مرتفع شدن چالش‌های اقتصادی کشور را یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: وقتی که مردم با مشکلات عدیده معیشتی مواجه هستند، تعطیلات تابستانی مجلس معنا و مفهومی ندارد؛ لذا امیدواریم با برگزاری جلسات مجلس در هفته جاری تدابیر خوبی برای کاهش این مشکلات اندیشیده شود.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه نمایندگان مجلس از دولت در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم مطالبه‌گری جدی می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت نتوانسته در این مدت به خوبی عمل کند و عملکرد ضعیف آن در نارضایتی مردم از وضعیت موجود به خوبی دیده می‌شود؛ بنا بر این دولت باید پاسخگوی دلایل ظهور شرایط بحرانی اقتصادی کشور باشد.

وی تصریح کرد: مردم با تمام مشکلاتی که دارند، همواره ثابت کرده اند که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند. عدم رسیدگی به امورات این مردم همیشه در صحنه در شان و رسالت کشور اسلامی نیست.

بنایی در پایان با بیان اینکه برجام نه‌تنها به چرخه اقتصادی کشور کمک نکرد، بلکه باعث تعطیلی کشور در طول عمر این توافق شد، گفت: با وجود اینکه بارها مقام معظم رهبری سرانجامِ برجام را به درستی پیش‌بینی می‌کردند، اما عده‌ای همچنان به برقراری رابطه با آمریکایی‌ها اصرار داشتند. امروز که برجام در آستانه فروپاشی است، متاسفانه دستگاه دیپلماسی و دولت هیچ برنامه‌ای برای دوران بعد از برجام ندارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار