رئیس سازمان بسیج زنان کشور:

مروه الشربینی به دلیل پافشاری بر اعتقاداتش به شهادت رسید

رئیس سازمان بسیج زنان کشور گفت: شهیده مروه الشربینی شهیدی است که در کشور مدعی حقوق بشر آلمان به دلیل پافشاری بر اعتقاد خود در محکمه عدل آن کشور به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 01July 2018

مروه الشربینی در آلمان مدعی حقوق بشر به دلیل پافشاری بر اعتقاداتش به شهادت رسیدبه گزارش  گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نشست رسانه ای عفاف و حجاب از منظر اقوام و ادیان؛ پاسداشت مقام شهیده مروة الشربینی با حضور نمایندگان زن 10 کشور و رئیس سازمان بسیج زنان در خبرگزاری فارس برگزار شد.

مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج زنان کشور در این نشست اظهار کرد: شهیده مروه الشربینی شهیدی است که در کشور مدعی حقوق بشر آلمان به دلیل پافشاری بر اعتقاد خود در محکمه عدل آن کشور به شهادت رسید.

وی افزود: باید به خود ببالیم که توفیق این را داریم که ندای مظلومیت این شهید را به جهانیان برسانیم هرچند خون این شهید و شهیدان مسجد گوهرشاد بسیاری از زنان آزاداندیش جهان را به سمت عفاف و حجاب هدایت کرده است.

اصلانی اضافه کرد: زنان و اندیشمندان جهان اسلام در برابر ظلم های رفته بر مظلومان سکوت نخواهند کرد و با پاسداشت این مظلومان از جمله شهید مروه الشربینی راه آنها را ادامه می دهند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار