وصیت‌نامه دانشجوی شهید محمد کاظم زارعی/ برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید

دانشجوی شهید «محمد کاظم زارعی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «در دعاهایتان امام مهدی (عج) را فراموش نکنید و زیاد یاد او باشید و او را صدا بزنید که شاید منتی نهاد و فرجش نزدیک گردید.»
کد خبر: ۲۹۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 02July 2018

وصیت‌نامه دانشجوی شهید محمد کاظم زارعی / امام زمان (عج) را همیشه و هر لحظه یاد کنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، دانشجوی شهید «محمد کاظم زارعی» در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۴۰ در شیراز چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«اشهد ان لا اله الاّ الله – و اشهد انَّ محمد الرسول الله – و اشهد انَّ علیّاً ولیّ الله

و اما بعد؛ شکر خدا را که به من توفیق جهاد در راهش را ارزانی داشت و ان‌شاءالله که برای رضای او بوده باشد و در پیشگاه، ولی عصر (عج) قبول افتاده باشد.

«اللهم تقبل منا» که ما این تنها دارایی خویش را در معامله با الله قرار دهیم اگر رضا دهد و قبول کند، اگر که قبول کرد و شهید شدم که زهی سعادت برای خود و خانواده‌ام و اگر که نه، نمی‌دانم از شرم کم‌لیاقتی‌ام به که پناه ببرم جز خودش که او تنها پناه‌دهنده بی‌پناهان است.

و اما اگر که شهید شدم از همه حلال بودی مطلبم؛ علی‌الخصوص از پدر و مادرم که چه زحمت‌ها که برایم نکشیدند و ان‌شاءالله که حلالم کنند که امام فرمود: (این جوان‌ها مال پدر و مادرشان نیستند، که مال اسلام و پیامبر اسلام هستند.)

و دیگر از کلیه دوستان آشنایان هم همینطور و از همگی التماس دعا به این بنده سراپا گناه دارم که اگر دعا‌های شما و عفو و رحمت پروردگار نباشد نمی‌دانم با این بار سنگین گناه چگونه در پیشگاه پیامبر اسلام (ص) و، ولی عصر (عج) سربلند کنم که شاید این دعا‌های شمار بار سنگین مرا سبکتر کند و در پیشگاه الله چندان شرمنده نباشم، خدایا تو خود آگاهی که گناهان نه از روی عمد که از روی جهالت از من سر زده است و تو خودت ببخشای که تنها بخشنده تویی.

در دعاهایتان امام مهدی (عج) را فراموش نکنید و زیاد یاد او باشید و او را صدا بزنید که شاید منتی نهاد و فرجش نزدیک گردید و نایبش را امام خمینی که چشم و چراغ جهانند و شما را به خدا قسم می‌دهم که او را تنها نگذارید و او را آنطور که سزاوار است اطاعت کنید که خدا همیشه چنین لطف و مرحمت بزرگی به بندگانش نمی‌کند که چنین رهبری داشته باشند، پس از این نعمت الهی [را] چنان پاس بدارید که شایسته است.

یا الله؛ تو خود گواهی که من هم برای اطاعت از او [که]‌ نایب امام معصوم است در این راه قدم گذاشتم و تاکنون در حد توانم از او پیروی کردم.

(اللهم احفظ الخمینی، اللهم انصر الخمینی، اللهم انصر من نصره و اخذل من خذله)

من فعلاً به یاد ندارم که به کسی بدهکار باشم؛ ولی اگر کسی ادعا کرد، بدهی اینجانب را بدهید.

من به یاد ندارم که نماز قضایی داشته باشم؛ ولی از آنجا که ممکن است به علت ندانستن مسئله، نماز باطلی داشته باشم یا اینکه به درگاه خدا قبول نیفتاده باشد، اگر توانستید برایم نماز قضا بخوانید.

در ضمن پدرم به عنوان وکیل من از جهت مایملکم است.

والسلام.

(ربنا فاغفر لنا ذنوبنا و کفر عنا سیئتنا و توفنا مع الابرار)

محمد کاظم زارعی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها