فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد؛

تهیه و توزیع 100 هزار بروشور در راستای فرهنگ سازی حجاب و عفاف

سردار «محمد مهدیان نسب» به تهیه و توزیع 100 هزار بروشور در راستای فرهنگ سازی حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۵ مرکز مشاوره و مددکاری در نیروی انتظامی فعالیت دارد.
کد خبر: ۲۹۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ - 01July 2018

تهیه و توزیع 100هزار بروشور در راستای فرهنگ سازی حجاب و عفافبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «‌محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی استان لرستان، امروز یک‌شنبه دهم تیرماه در جلسه استانی حجاب و عفاف که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد، ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف را وظیفه همگانی برشمرد و اظهار داشت: استان لرستان دارای مردمی متدین و ولایت مداری است که دارای بصیرت دینی می‌باشند.

وی یکی از الویت‌های ناجا را ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب ذکر کرد و ادامه داد: در این راستا نیروی انتظامی ۱۰۰ هزار بروشور را به جهت فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف تهیه و توزیع کرده است.

مهدیان‌نسب به مشارکت نیروی انتظامی لرستان با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۵ مرکز مشاوره و مددکاری در نیروی انتظامی فعال است.

فرماندهی انتظامی استان لرستان فعالیت در حوزه‌های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر را محور فعالیت‌ مراکز مشاوره نیروی انتظامی استان لرستان ذکر کرد و ادامه داد: مرکز تحکیم خانواده نیز برای فرهنگ‌سازی مباحث مربوط به حجاب و عفاف در نیروی انتظامی لرستان فعالیت دارد.

امر به معروف و نهی از منکر ۲۷ هزار نفر

وی به امر به معروف و نهی از منکر ۲۷ هزار نفر در سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: غیرت‌زدایی و عفت‌زدایی از اهداف دشمنان است که در این راستا نیز به ۴۰۰ هزار نفر توسط ۶۰ افسر مجرب نیروی انتظامی آموزش داده شده است.

مهدیان‌نسب به برگزاری کارگاه اجتماعی پیگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط فرماندهی انتظامی استان لرستان اشاره و افزود: امسال نیز این کارگاه‌ها به طور جدی و با رویکرد بهبود امنیت در جامعه دنبال می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان لرستان به اجرای بیش از ۸۴۶ طرح امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی لرستان اشاره و افزود: در این راستا ۳۹۹ دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها