امام‌ جمعه شاهرود تاکید کرد؛

خنثی سازی موج منفی دشمنان با برنامه های جهادی و فرهنگی

حجت الاسلام «عباس امینی» برنامه‌های جهادی نهادهایی مانند سپاه پاسداران را خنثی‌کننده موج منفی فرهنگی دشمنان دانست و گفت: این نهاد با قدرت ایمان و پشتیبانی مردم در برابر دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۲۹۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ - 01July 2018

خنثی سازی موج منفی دشمنان  با برنامه های جهادی و فرهنگیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس امینی»  امام‌ جمعه شاهرود، ظهر یک‌شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی سالن همایش کانون بسیج این شهر، ضمن بیان اینکه کارنامه سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود اقدامات و کارهای عظیم فرهنگی، عمرانی، زیرساختی و ... درخشان است، تأکید کرد: یکی از اقداماتی که سپاه همواره در آن دستی دارد، مقوله فرهنگی مانند اجلاسیه شهدا، یادواره‌ها، همایش‌ها و ... است که این اقدامات موج منفی دشمنان را خنثی می‌سازد.

وی با بیان اینکه سپاه درخت تنومند و تأثیرگذار انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: بیش از چهار دهه از تأسیس سپاه می‌گذرد و طی این مدت این نهاد با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود اما علی‌رغم بی‌مهری که عده قلیلی نسبت به سپاه دارند، همچنان این نهاد منشاء خیر و برکات برای جامعه است.

امام‌ جمعه شاهرود با بیان اینکه چندی پس از انقلاب و تأسیس سپاه، این نهاد با بزرگترین آزمون خود یعنی دفاع مقدس روبرو شد، تأکید کرد: در آن زمان سپاه نهالی بود که از دل انقلاب ریشه و ساقه برآورده بود اما همین نهال کوچک، با قدرت ایمان و پشتیبانی مردم در برابر دشمن ایستاد و پس از پیروزی نیز با حضور در عرصه سازندگی همچنان به ارائه خدمت پرداخت.

امینی با بیان اینکه سپاه در مرزهای کشور و خارج از آن‌ها مبارزه با استکبار را برای حفظ استقلال و امنیت ایران در دستور کار دارد، تأکید کرد: شاید خدمات سپاه را بتوان به آیه‌ای از قرآن مصداق داد که خداوند در آن می‌فرمایند «محبوب‌ترین بندگان خدا کسانی هستند که بیشتر در پی خدمت به سایر افراد هستند و نفع رسانی به جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند».

در این مراسم از خدمات سرهنگ «حمید دامغانی» تقدیر و سرهنگ «جواد عبیری» به سمت فرمانده سپاه ناحیه شاهرود منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها