فرماندار قصر شیرین:

خانواده شهدا آبروی انقلاب اسلامی هستند

«مراد علی تاتار» گفت: خانواده شهدا آبروی انقلاب اسلامی هستند، از این رو ما باید همواره در مسیر توجه به نیازهای آنان تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۹۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ - 01July 2018

خانواده شهدا آبروی انقلاب اسلامی هستند.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار قصر شیرین امروز یکشنبه در دیدار با خانواد شهید «گل محمد بختیاری» از شهدای قصر شیرین افزود: خانواده های معظم شهدا الگویی برای تمام مردم هستند زیرا انسان هایی را پرورش داده اند که در راه دفاع از ارزش های دینی و اسلامی از تمام هستی خود گذشتند.

وی اظهارداشت: خانواده معظم شهدا با تربیت فرزندان دینی و تقدیم آنان برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی، از هیچ تلاشی برای حفظ و احیای دین دریغ نکردند؛ پس وظیفه ماست که همواره در مسیر توجه به نیازهای آنان تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست و رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس برای این کشور افتخار آفرینی کردند و وظیفه کنونی ما، تکریم خانواده های معظم آنهاست.

در این آئین معنوی از خانواده شهید «گل محمد بختیاری» از شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی که در سال 67 در منطقه عملیاتی فکه به مقام شهادت نائل شد و همچنین سرباز شهید «پیمان حسینی» از شهدای نیروی انتظامی که در منطقه پیرانشهر به شهادت رسید تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار