مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران:

دشمن به فکر جنگ نظامی با ایران نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران با تاکید بر اینکه ایران اسلامی از قدرت نظامی بالایی برخوردار است، گفت: دشمن به فکر جنگ نظامی با ایران نیست.
کد خبر: ۲۹۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ - 01July 2018

دشمن به فکر جنگ نظامی با ایران نیستبه گزارش دفاع پرس از تهران، حجت‌الاسلام «مختار نظری» عصر یکشنبه با حضور در مراسم تربیت و تعالی شرق استان تهران که با حضور پاسداران خواهر نواحی ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری این دوره با مرکزیت ورامین به مدت یک هفته برگزار می شود.

نظری در ادامه افزود: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقاء سطح بینش پاسداران و توسعه و تعمیق معنویت می باشد و در این دوره سعی شده از اساتید بسیار توانا در زمینه های اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و با محوریت امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود و لازم به ذکر است که این دوره با پشتیبانی عقیدتی و سیاسی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به اجرا در آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)استان تهران بیان داشت: خدا را شاکریم که کشور ما امروز به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان به عنوان قدرت نو ظهور درجهان نقش آفرینی می کند و این موضوع به پشتوانه وجود افراد ولایتمداری مانند شما پاسداران و بسیجیان و مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به نقش مهم نیروهای ارزشی و انقلابی از جمله سپاه پاسداران گفت: دشمن هرگز به فکر جنگ نظامی با ایران نیست زیرا امروز ایران اسلامی هم قدرت نظامی بالایی دارد و هم دارای ایمان، اعتقاد و معنویتی چشم گیری می باشد و تا زمانی که مردم این سرزمین به خدا توکل کنند و گوش به فرمان رهبر باشند، دشمن داخلی و خارجی هیچ غلطی نمی تواند بکند و این را بدانید که هر وقت ما به مشکلی برخوردیم به خاطر این بود که به دستورات رهبرمان گوش ندادیم و هر زمان که گوش به فرمان نباشیم سیلی خواهیم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها