آیت‌الله صفایی بوشهری مطرح کرد؛

بحران آب اولویت اول بوشهر/ رفع بیکاری، گرانی و بحران آب وظیفه همه دستگاه‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اولویت مسائل استان، اکنون بحران آب است، گفت: رفع مشکلات بیکاری، گرانی، بحران آب وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست و نمی‌توان فقط از یک نهاد خاص انتظار حل مشکل را داشت.
کد خبر: ۲۹۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ - 01July 2018

بحران آب اولویت اول بوشهر/ رفع بیکاری، گرانی و بحران آب وظیفه همه دستگاه‌هاستبه گزارش دفاع پرس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،  آیت‌الله صفایی بوشهری  در نشست اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر ضرورت بررسی اجتماعی، مسائل مختلف توسط ستاد  امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باید تاثیر اجتماعی طرح‌های اجرا شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص شود.

وی با قدردانی از صدا و سیما در مورد برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: ستاد باید زمینه ارائه برنامه‌های خود در زمینه های مختلف در رسانه ملی را فراهم کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به اولویت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و تصریح کرد: اولویت کنونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسائل اقتصادی شامل بحران آب، گرانی، بیکاری و مسائل مربوط به معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن در مسائل اقتصادی تهاجمات گسترده‌ای انجام داده است خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در زمینه جنگ اقتصادی دشمن باید وارد عمل شود و به رفع بحران و معضلات اقتصادی کمک و مردم را توجیه کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رفع بحران آب، بیکاری، گرانی و عدم پرداخت به موقع حقوق‌هاست که همه این مشکلات در واقع مسائل اقتصادی است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی از نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در عرصه مدیریتی و رفع بحران اقتصادی برنامه تهیه و پخش کند، افزود: تمام استان بوشهر باید در زمینه بحران آب جهادی عمل کرده و نگاه مردم مداری داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اولویت مسائل استان، اکنون بحران آب است، گفت: مسئولان در رابطه با اشتغال‌زایی تلاش کنند و رفع مشکلات بیکاری، گرانی، بحران آب وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست و نمی‌توان فقط از یک نهاد خاص انتظار حل مشکل را داشت.

ومی با بیان اینکه خدمات مسئولان ستودنی است تاکید کرد:  به خاطر روحیه همگرایی در بین مسئولان استانی، مردم نجیب استان می‌دانند که مسئولان خدمت می‌کنند و تحمل هم دارند، لذا نیاز است مسئولان اجرایی با تمام توان به رفع مشکلات اولویت دار متمرکز شوند  و این بحران‌ها را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از مردم صبور و انقلابی استان بوشهر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد اولویت کار یعنی مسائل اقتصادی و بحران آب، عنایت ویژه داشته باشد و اعضای ستاد برای حل مشکل اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین شاخص مدیریت در عرصه‌های مختلف، آینده‌پژوهی و مدیریت بحران در آینده است، تصریح کرد: اساس مدیریت رفع بحران، آینده‌پژوهی و پیشگیری از بحران و مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار