سردار کارگر:

صبر و توکل رمز آزادسازی مهران بود/ پیروزی زمانی میسر می‌شود که گوش به فرمان رهبر باشیم

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه پیروزی زمانی میسر می‌شود که گوش به فرمان رهبرمان باشیم، گفت: صبر و توکل و اجرای فرمان رهبری رمز آزادسازی مهران بود.
کد خبر: ۲۹۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ - 02July 2018

صبر و توکل رمز آزادسازی مهران بود/ پیروزی زمانی میسر می‌شود که گوش به فرمان رهبر باشیمبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت عملیات کربلای یک در منطقه قلایزان مهران اظهار داشت: دشمن همواره نظر سوئی به منطقه مهران داشت؛ چرا که این منطقه در ابتدا و پایان دفاع مقدس دارای اهمیتی استراتژیک بوده است.

وی ضمن تبریک سالروز آزادسازی منطقه مهران گفت: عملیات آزادسازی مهران (کربلای یک) در دهم تیرماه سال ۶۵ با رمز «یا ابالفضل العباس (ع)» در این منطقه آغاز شد.

سردار کارگر ادامه داد: امام (ره) در آن زمان فرمودند که مهران باید آزاد شود و هنگامی که مهران آزاد شد، ایشان فرمودند، مهران را هم خدا آزاد کرد.

وی افزود: صدام ملعون هنگامی که مهران را اشغال کرده بود، اعلام کرد که مهران در مقابل فاو تصرف شده است و در همان زمان یگان‌های سپاه پاسداران با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی پس از دریافت پیام امام (ره) از طریق آقا سید احمد خمینی توانستند با وجود کمبود نیرو در این عملیات شرکت کرده و دشمن را به عقب برانند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس با توکل و صبر پیروز میادین سخت نبرد شدیم؛ لذا اگر امروز هم صبر و توکل داشته و گوش به فرمان رهبرمان باشیم، قطعا در برابر توطئه‌ها و دسایس دشمنان به پیروزی خواهیم رسید.

وی عنوان کرد: در عملیات کربلای یک نیز توانستیم ضمن آزادسازی مهران ارتفاعات قلاویزان را نیز از تصرف دشمن خارج کنیم.

سردار کارگر با بیان اینکه پیروز اصلی دفاع مقدس مردم ایران بودند، افزود: هر زمانی که به خدا توکل کنیم و به حرف رهبرمان گوش فرا دهیم قطعا به پیروزی دست خواهیم یافت.

وی با اشاره اینکه متاسفانه نتوانستیم نقش رهبری امام (ره) را در دوران دفاع مقدس تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: فرمانده اصلی جنگ و دفاع مقدس حضرت امام خمینی بود و ما همانطوری که در دوران دفاع مقدس توانستیم با پیروی از خط امام (ره) به پیروزی دست یابیم، امروز هم با پیروی از فرمانده معظم کل قوا می‌توانیم دشمنان را به زانو درآوریم.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار