حسینی به دفاع پرس خبر داد؛

اعزام 20 هزار زائر حج تمتع از فرودگاه امام خمینی (ره)

مدیرکل حج و زیارت استان تهران گفت: امسال 20 هزار زائر تهران و استان‌های همجوار از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به حج تمتع اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۹۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 03July 2018

اعزام 20 هزار زائر حج تمتع از فرودگاه امام خمینی (ره)«سیدعباس حسینی» مدیر کل حج و زیارت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت ارائه آموزش به زائرین حج تمتع اظهار داشت: این آموزش‌ها برای زائرین «مدینه قبل» 10 جلسه و برای «مدینه بعد» نیز 12 جلسه خواهد بود که در تکایا و مساجد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات مسائل اجرایی و عملیاتی حج از جمله حمل و نقل، مسکن، تغذیه، تدارکات و مسائل مربوط به گمرکات توسط مدیران کاروان آموزش داده خواهد شد.

مسؤول حج و زیارت تهران افزود: در بخش دیگر این آموزش‌ها مسائل احکام و مسائل فرهنگی توسط روحانیون به زائرین آموزش داده می‌شود.

حسینی گفت: طبق سال‌های گذشته طی یک کنگره‌ای که با حضور تمامی زائرین برگزار می‌شود، آخرین مسائل اجرایی حج آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه در سال‎جاری میزبان 10 هزار زائر از استان تهران هستیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این سازمان حج و زیارت تهران میزبان 10  هزار زائر از استان‌های همجوار است که از طریق ایستگاه پروازی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) عازم حج تمتع خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار