گوشه‌ای از زندگی شهید «جهان بهروزی»؛

قبل از شهادتش شعار «شهیدم من، شهیدم من، به کام خود رسیدم من» سر می‌داد

شهید «جهان بهروزی» به‌خاطر پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نیز عشق خدمت به میهن اسلامی به عنوان مقلد واقعی حضرت امام (ره) حضور در میادین نبرد را بر خود واجب دانست و منقول است که این شهید بزرگوار معمولا شعار «شهیدم من، شهیدم من، به کام خود رسیدم من» را تکرار می‌کرد.
کد خبر: ۲۹۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 02July 2018

قبل از شهادتش شعار «شهیدم من، شهیدم من، به کام خود رسیدم من» سر می‌دادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌ها است. شهادت مُردن تحمیلی نیست، بلکه انتخاب آزادانه، آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.

در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید «جهان بهروزی» یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را می‌خوانید:

شهید جهان بهروزی تا کلاس سوم دبیرستان ادامه تحصیل داد. هم‌زمان با تحصیل و به‌خاطر ضرورت و نیاز انقلاب به عضویت بسیج شهرستان ارومیه درآمد. با رشادت تمام در اکثر عملیات‌ها و پاکسازی‌های کردستان از لوث وجود ضد انقلاب شرکت داشت و بار‌ها مورد تشویق قرار گرفت.

شهید بهروزی به‌خاطر پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نیز عشق خدمت به میهن اسلامی به عنوان مقلد واقعی حضرت امام (ره) حضور در میادین نبرد را بر خود واجب دانست و منقول است که این شهید بزرگوار معمولا شعار (شهیدم من، شهیدم من، به کام خود رسیدم من) را تکرار می‌کرد. با این روحیه در عملیات‌ها نهایت سعی خود را می‌کرد که خدای نکرده دستش به خون بی‌گناهی آلوده نشود و چشم و گوشش دچار گناه نگردد و نهایتا به کام خود رسید و غریبانه در کربلای کردستان به جوار معبود شتافت.

پیکر پاک شهید جهان بهروزی به عنوان اولین شهید روستای احمدآباد در مزار شهدای این روستا مورد توجه دلباختگان انقلاب است.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها