سردار غیب‌پرور:

بسیج و سپاه با تمام توان در خدمت مردم و دولت هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افزایش تعداد گروه‌های جهادی برای خدمت در مناطق محروم به ۱۸ هزار گروه تا پایان امسال خبر داد و گفت: بسیج و سپاه با تمام ساز و کار‌ها در خدمت مردم و دولت هستند.
کد خبر: ۲۹۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ - 02July 2018

کار بسیج و سپاه تسهیل‌گری است/ادعای تصدیگری نداریمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده «سرپل‌ذهاب»، اظهار داشت: امروز روز خوبی است و شاهد حاصل کار مجاهدانه و فراگیر همه دستگاه‌ها هستیم.

وی با بیان این‌که محور این وفاق استاندار کرمانشاه بود، افزود: امروز بیش از هفت‌ماه از زلزله می‌گذرد، در ۴۵ روز اول مشغول آواربرداری و کار‌های اولیه بودیم و بعد از این مدت با پنج ماه کار با این عظمت صورت گرفت که اتفاق خوبی افتاد و اولویت به روستا‌ها و مددجویان بهزیستی داده شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مددجویان نیازمندتر از دیگران بودند، بسیاری از آن‌ها مشکلات معلولیت جسمی دارند و در آن روز‌ها متحمل مشقت زیادی شدند و بنابراین اولویت به این قشر داده شد.

سردار غیب‌پرور با بیان این‌که در موضوع بازسازی تمام سپاه‌های استانی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این کار امروز به همت خیران مازندرانی صورت گرفته است و امام جمعه بابل و فرمانده سپاه این شهر هم در این مراسم حضور دارند تا کلید ۲۰۰ واحد بازسازی شده را تحویل مردم دهیم.

وی تصریح کرد: این زلزله برای همه ما غم داشت و داغ ما هنوز التیام پیدا نکرده است، اما در کنار این غم درس‌های بزرگی گرفتیم که اگر باهم باشیم و همت کنیم کار‌های بزرگی می‌شود انجام داد و نقطه آغار آن هم حضور مقام معظم رهبری در این مراسم بود که شور و نشاط در همگان ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در زمانی که نظام و مردم شریف با مشکلاتی مواجه هستند، با این وحدت و همبستگی کار‌های بزرگی می‌توان انجام داد که علاوه بر افتتاح این ۲۰۰ واحد همه در کنار هم هستند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به پای کار بودن تمام دستگاه‌ها در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: امیدواریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم و با بلندای تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق آییم تا چشم دشمن از این قدرت و عظمت کور شود.

وی از فعالیت ۸ هزار گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: در سراسر کشور ۸ هزار گروه جهادی داریم که تا پایان امسال ۱۰ هزار تا گروه جهادی دیگر به این تعداد اضافه می‌شود و امسال تعداد این گروه‌ها به ۱۸ هزار گروه می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این‌ها نه‌فقط برای بلایای طبیعی که وجهه همت این گروه‌ها خدمت‌رسانی و رفع محرومیت است. ادعای تصدی‌گری نداریم و به دنبال تسهیل‌گری هستیم؛ بسیج و سپاه با تمام ساز و کار‌ها در خدمت مردم و دولت هستند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد:‌ جایی که پای مردم وسط باشد میدان انسجام است و بسیج و سپاه با تمام توان در کنار کسانی است که به دنبال خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار