حجت الاسلام حاجی‌صادقی:

استکبار فتنه دهه ۹۰ علیه ایران را از طریق عوامل داخلی دنبال می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: فتنه دهه ۹۰ استکبار جهانی علیه ایران از طریق عوامل داخلی صورت می‌گیرد به همین خاطر هوشمندی و داشتن طرح و برنامه برای مقابله با راهبرد‌های دشمن، لازم و ضروری است.
کد خبر: ۲۹۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 02July 2018
استکبار فتنه دهه ۹۰ را از طریق عوامل داخلی دنبال می‌کند/ نیروی زمینی سپاه امنیت پایداری برای مردم تامین کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش فرماندهان و مسؤولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه فتنه دهه ۹۰ استکبار جهانی علیه ایران از طریق عوامل داخلی است، اظهار داشت: هدف دشمن نابودی انقلاب اسلامی است و عملکرد آن‌ها نشان می‌دهد به کمتر از این قانع نیستند.
 
وی افزود: آمریکا، انقلاب اسلامی و گفتمان ضدسلطه را برای موجودیت نظام استکبار در خطر می‌بیند؛ لذا از طریق توطئه‌های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: آمریکایی‌ها مدعی هستند، انقلاب اسلامی یک گفتمان خطرناک را در دنیا به راه انداخته و باید در مقابل آن راهبرد‌ها و سناریو‌های مقابله در اشکال مختلف را تدوین و عملیاتی کنند؛ در حالی که گفتمان انقلاب اسلامی با فطرت انسان و فلسفه خلقت سازگار است.
 
وی فتنه جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی را نفوذ بین نهاد‌ها و شخصیت‌های انقلابی و نامتجانس بودن و قدرت تبلیغاتی و رسانه‌ای بالا را از ویژگی‌های آن برشمرد و با تاکید بر اینکه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی استراتژی‌های گوناگونی از قبیل، تعامل و استحاله از درون را تدوین و دنبال می‌کند، یادآور شد: پاسداری تاریخ مصرف ندارد و تا زمانی که انقلاب اسلامی دشمن دارد، پاسداری نیز ادامه دارد؛ مگر می‌شود روزی دشمنی استکبار با ایران پایان یابد و مستکبرین تنها تاکتیک‌های خود را برای دشمنی با ایران تغییر می‌دهند.
 
حجت الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه تصریح کرد: هوشمندی و داشتن طرح و برنامه برای مقابله با راهبرد‌های دشمن لازم و ضروری است؛ لذا آحاد مردم و مسؤولین و همه دستگاه‌ها باید در این عرصه به وظایف خود عمل کنند.
 
وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: نام فتنه‌ها در ادوار مختلف با انتخاب استکبار جهانی و ایادی‌اش انجام شده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یکی از مطمئن‌ترین و مهم‌ترین مجموعه‌های دفاعی کشور که به خوبی توانسته با اجرای موفق ماموریت‌های خود، امنیت پایداری برای جامعه و مردم عزیز ایران را تامین کند، نیروی زمینی سپاه است.
 
انتهای خبر/۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار