با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت؛

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی در کرمانشاه

۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، امروز (دوشنبه) در راستای فاز دوم بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان توسط سازمان بسیج مستصعفین، با حضور رئیس این سازمان افتتاح و تحویل مددجویان شد.
کد خبر: ۲۹۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 02July 2018

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس سازمان بهزیستی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

این واحد‌ها که در زلزله سال گذشته تخریب شده بود، با همکاری بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سازمان بسیج مستضعفین، احداث و امروز (دوشنبه) طی مراسمی نمادین در روستای «مشکنار» سرپل ذهاب تحویل مددجویان شد.

«محمد زهرایی» جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی منعقد شده است، سازمان بسیج سازندگی بازسازی تعدادی از واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی که در زلزله سال گذشته تخریب شده را بر عهده گرفته است که در فاز اول آن، احداث ۳۱۴ واحد آغاز و امروز نیز شاهد افتتاح ۲۰۰ واحد دیگر هستیم.

وی با بیان این‌که مابقی واحد‌ها نیز تا مرداد تکمیل و تحویل خواهند شد، افزود: برای ساخت این واحد‌ها که ۸۵ متر مساحت دارند، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته است که با این منابع، کار ساخت واحد‌ها تا مرحله سفت کاری انجام شده و سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین برای تکمیل هر واحد ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

زهرایی گفت: هم‌افزایی خوبی بین دستگاه‌ها (بنیاد مسکن، بهزیستی و بسیج سازندگی) برای ساخت این واحد‌ها شکل گرفته است.

به گفته وی واحد‌هایی که در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برای مددجویان بهزیستی احداث می‌شود، در ۱۶۰ روستای استان پراکنده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها