برگزاری مراسم گرامیداشت «فرهنگ پهلوانی» در همدان

همزمان با فرارسیدن روز بسیج ورزرشکاران، مراسم گرامیداشت «فرهنگ پهلوانی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 02July 2018

مراسم گرامیداشت «فرهنگ پهلوانی» در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن هفته پهلوانی و روز بسیج ورزشکاران، مراسم گرامیداشتی با عنوان «فرهنگ پهلوانی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

در این همایش که با حضور سردار «داود آذرنوش» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می‌شود ضمن تجلیل از پهلوانان ورزشی استان همدان، برنامه هایی ورزشی، نمایشی و هنری نیز اجرا خواهد شد.

یکی از نکات مهم در مراسم گرامیداشت «فرهنگ پهلوانی» رونمایی از غرفه شهدای ورزشکار و نیز رونمایی از مدال‌های بین‌المللی اهدا شده توسط قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی به مقام شامخ شهدا است که در حاشیه این مراسم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

این مراسم که به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار می‌شود، از ساعت 18:30 دوشنبه 11 تیرماه در محل سالن همایش های مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها