طلبه جوان اراکی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خواستیم دفتر زندگی‌مان در قدمگاه حضرت زهرا (س) گشوده شود

طلبه جوان اراکی که زندگی مشترک با همسر خود را در جوار سه شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی آغاز کرده است، گفت: این مکان متبرک به حضور حضرت زهرا (س) و قدمگاه ایشان است؛ خواستیم صفحه نخست این دفتر در این مکان مقدس و الهی گشوده شود.
کد خبر: ۲۹۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 03July 2018

خواستیم دفتر زندگی‌مان در قدمگاه حضرت زهرا (س) گشوده شود«مهدی مختاری» طلبه جوان اراکی که زندگی مشترک با همسر خود را در جوار سه شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی آغاز کرده است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، درباره هدف خود از برگزاری مراسم عقد و پیوند آسمانی‌اش در جوار مزار شهدای گمنام، اظهار داشت: ازدواج امتحان خداوند است؛ من و همسرم قصد داشتیم برای حضور در این آزمون سخت از شهدا یاری بگیریم.

وی افزود: ان‌شاءالله این خانواده‌ای که امروز به همراه همسرم و با حضور شهدا نخستین صفحه آن را گشودیم، پادگانی برای پرورش سربازان امام زمان (عج) باشد.

طلبه جوان اراکی تصریح کرد: این مکان متبرک به حضور حضرت زهرا (س) و قدمگاه ایشان است؛ خواستیم صفحه نخست این دفتر در این مکان مقدس و الهی گشوده شود.

«فاطمه کاووسی» همسر این طلبه جوان نیز در اظهار داشت: امروز این اطمینان را دارم که پایه‌های زندگی‌ام را درست و محکم گذاشتم و آغاز زندگی مشترک‌مان در این فضا و مکان مقدس و متبرک در واقع ادای دینی به ایثار و از خودگذشتگی تمامی شهدا است، ما نباید هرگز فراموش کنیم که آرامش امروزمان مرهون تمام دلاوری، جانفشانی و ایثار شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها