استاندار لرستان در تجلیل از علیرضا بیرانوند و وحید امیری:

بهترین صحنه های جام جهانی توسط دو جوان لرستانی به نمایش گذاشته شد

«سید موسی خادمی» به حضور ایران در جام جهانی 2018 روسیه اشاره و اظهار داشت: ایران به‌ خوبی در جام جهانی حاضر شد و سبب افتخار مردم لرستان است که بهترین صحنه‌های جام جهانی توسط دو جوان لرستانی به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۲۹۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 03July 2018

بهترین صحنه های جام جهانی توسط دو جوان لرستانی به نمایش گذاشته شدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ایران که در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم خرم‌آباد از «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» اظهار داشت: همه ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم و امیدواریم تعداد این افراد در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید به لرستان نیز افتخار کرد به سبب اینکه این استان با محیط استعداد پرور سبب موفقیت این عزیزان شده است. امیدواریم همواره شاهد موفقیت‌های جوانان این مرز و بوم باشیم.

استاندار لرستان به حضور ایران در جام جهانی 2018 روسیه اشاره و عنوان کرد: با توجه به نظر اهل‌ فن و صاحب‌نظران ایران به‌ خوبی در جام جهانی حاضر شد و سبب افتخار مردم لرستان است که بهترین صحنه‌های جام جهانی توسط دو جوان لرستانی به نمایش گذاشته شد.

وی بیان کرد: ورزشکاران مدت‌ زمان محدودی می‌توانند عنوان قهرمانی کسب کنند ولی همین جوان‌ها در آینده می‌توانند سرمایه اجتماعی یک جامعه باشند با توجه به اینکه امروزه یکی از اصلی‌ترین عامل پیشرفت یک جامعه داشتن سرمایه اجتماعی است.

خادمی تصریح کرد: ورزشکاران لرستانی می‌توانند به‌ عنوان سفیران استان در راستای سرمایه‌ گذاری و تقویت فوتبال تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد خاطرن شان کرد: جلسه ای جهت ساماندهی این تیم برگزار شده و کمک‌هایی برای رفع مشکلات این تیم شده که در حد نیاز این تیم نبوده؛ متأسفانه در دولت کمک به ورزش‌های حرفه‌ای ممنون است بنابراین ما باید تلاش کنیم با رایزنی با بخش‌های خصوصی مشکلات این تیم را رفع کنیم و به مردم قول می‌دهیم هیچ‌گاه تیم خیبر را رها نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار