آیت‌الله حسینی بوشهری:

جلب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات در اولویت مسئولان باشد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جلب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات در اولویت مسئولان باشد.
کد خبر: ۲۹۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ - 03July 2018

جلب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات در اولویت مسئولان باشدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی‌بوشهری» بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با فرماندهان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و کشور ما به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با این نظام و انقلاب از ابتدا تاکنون ادامه داشته است، اضافه کرد: دشمنان هر روز از دسیسه‌های جدیدی بر علیه کشور ما استفاده می‌کنند و هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ جدید اقتصادی دشمن مبنی بر جلوگیری از صادرات نفت ایران، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد شرایط سختی را برای کشور ما رقم بزند ولی ملت ایران از این امتحان نیز سربلند بیرون می‌آید.

وی با اشاره به اینکه یک نقطه روشن در پرونده آمریکا و هم پیمانانش نمی‌توان یافت، تصریح کرد: این کشورها همیشه بر اساس نافع خود حرکت می‌کنند و هرگز دوست ملت ایران نخواهند بود.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مشکلات کشور باید بر اساس توانمندی و ظرفیت‌های جامعه رفع شود، ادامه داد: ملت ایران مهم‌ترین سرمایه و بالاترین عقبه نظام اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند و علاوه بر رفع نیازمندی‌های کشور، تلاش کنند تا مشکلی به مشکلات کشور اضافه نشود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش حداکثری برای رفع همه مشکلات جامعه شد و افزود: توسعه اشتغال یکی از نیازهای جامعه است که باید تلاش ویژه‌ای برای این مهم انجام شود.

وی از نیازهای ضروری برای رفع مشکلات به اتحاد مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: باید اتحاد و انسجام عمومی در جامعه تقویت شود تا شاهد رفع کامل مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار