حجت‌الاسلام محرابی در اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی:

حقوق بشر اسلامی را در جهان ترویج می‌دهیم/ حذف غده سرطانی از غرب آسیا سیلی ما بر آمریکا خواهد بود

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: حقوق بشر اسلامی را در جهان گسترش می‌دهیم و مهم‌ترین سیلی ما به آمریکا حذف غده سرطانی رژیم صهیونیستی از غرب آسیا خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ - 03July 2018

حقوق بشر اسلامی را در جهان ترویج می‌کنیم/ حذف غده سرطانی از غرب آسیا سیلی ما بر آمریکا خواند بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی عصر امروز (سه‌شنبه 12 تیرماه) در حوزه هنری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «جواد محرابی» معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار داشت: در نظام توحیدی اصل حکومت برای خارج کردن انسان از شرک به سوی‌ الله است که در همه اعصار نیز طاغوت ابزاری را برای مدیریت بشر داشته است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از ابزارهای استعمار نو دربند کردن انسان حقوق بشر است که برای تضعیف ملت‌ها و انسان‌های مستقل و برای توسعه لیبرالیسم است.

وی با تاکید براینکه در دوران بلوغ انقلاب اسلامی همه دشمنان برای تضعیف کشورمان دست به دست هم داده‌اند، خاطرنشان کرد: هفت ایالات آمریکا به زور تحت حکومت آمریکا قرار گرفته‌اند؛ در حالی که دولت آمریکا به شدیدترین نحو مردمان ایالات لیگ جنوب و آلاسکا را سرکوب می‌کند.

محرابی با بیان اینکه آمریکا در حال تجزیه ایران است، عنوان کرد: ایران نیز ابزارهایی برای تجزیه آمریکا دارد و شک نکنید در آینده بخشی از آمریکا تجزیه خواهد شد. هالیود سالانه 180 فیلم علیه مردمان رنگین‌پوست آمریکایی می‌سازد؛ در حالی که این‌ها مردمان مستضعفی‌اند که منتظر کمک و دست‌گیری هستند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دولتی چماق حقوق بشر را علیه مردم ایران بلند کرده که از سازمان منافقین حمایت می‌کند! جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا حقوق بشر اسلامی را در جهان گسترش می‌دهد و مهم‌ترین سیلی ما به آمریکا حذف غده سرطانی رژیم صهیونیستی از غرب آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار