اذعان یک سازمان صهیونیستی به ارسال کمک برای معارضان سوری

یک سازمان صهیونیستی به ارسال کمک‌های مختلف برای معارضان سوری اذعان کرد.
کد خبر: ۲۹۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ - 03July 2018

اذعان یک سازمان صهیونیستی به ارسال کمک برای معارضان سوریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست، «فلایینگ اید» یک سازمان غیردولتی صهیونیستی است که به تازگی اذعان کرده است کمک های مختلف رژیم اشغالگر قدس را برای معارضان سوری ارسال کرده است.

«گال لوسکی»، رئیس سازمان غیر دولتی «فلایینگ اید» روز گذشته اذعان کرد این سازمان طی سال های اخیر کمک های مختلف خود را در قالب یک واحد مخفی و پوششی عربی زبان به سوریه فرستاده است تا نیازهای معارضان سوری را تامین  کند.

در چند روز گذشته گزارش هایی مبنی بر همکاری این سازمان با ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است که نشان می دهد این سازمان غیر دولتی مقادیر زیادی از کمک های خود را برای حمایت از معارضان سوری و تروریست ها و مخالفان دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به جنوب غربی این کشور تحویل داده است.

لوسکی در یک کنفرانس تلفنی ضمن اشاره به «پروژه اسرائیل»--که طرحی مشترک میان سازمان غیر دولتی فلایینگ اید و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است—گفت: طی دو سال گذشته با همکاری ارتش، کمک های متعددی به معارضان سوری ارسال شده است. فلایینگ اید متخصص ارسال کمک به کشورهایی است که با اسرائیل روابط دیپلماتیک ندارد.

وی در ادامه گفت: کمک های ما معمولا با لوگو و نام مشخص فلایینگ اید ارسال می شود. اما در خصوص کشورهایی که با اسرائیل روابط دیپلماتیک ندارند، ما از واحدی با نام و لوگوی متفاوت تحت پوشش یک سازمان بشردوستانه اروپایی استفاده می کنیم.

وی افزود: در خصوص کشوری همچون سوریه، سازمان ما از یک واحد کاملا مخفی با کارکنان بومی که به زبان عربی صحبت می کنند، استفاده می کند.

لوسکی با اذعان به فعالیت این سازمان در کشورهای پاکستان، سودان، عراق و کمک به گروه های مخالف دولت و تروریست ها توضیح داد اگر اثری از فعالیت ما در کشورهایی همچون سوریه فاش شود نه تنها کابینه اسرائیل، بلکه شهروندان اسرائیلی را نیز به چالش می کشاند.

رئیس این سازمان اذعان کرد فلایینگ اید طی سه سال گذشته در سوریه فعالیت داشته است و بدون آنکه هویت خود را فاش کند، با کمک های خود، معارضان سوری را حمایت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار