امیر حیدری:

تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاست

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور زیاده‌خواه آمریکاست، گفت: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشورهای مقتدر و باثبات را برنمی‌تابند.
کد خبر: ۲۹۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ - 03July 2018

تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در دیدار با هیئت افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین که ظهر امروز (سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و چین دو کشور اثرگذار در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی هستند و هر دو کشور نیز تهدیدات مشابهی دارند.

وی با بیان اینکه در این روزها تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاست، عنوان کرد: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشورهای مقتدر و باثبات را برنمی‌تابند.

حیدری همچنین پس از دیدار با هیئت نظامی کشور چین گفت: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان هیئت نظامی از وزارت دفاع جمهوری خلق چین بود و در خصوص پاره‌ای از موارد نظامی تبادل نظرهای خوب و سازنده‌ای با آن‌ها داشته باشد.

فرمانده نزاجا در خصوص این هیئت نظامی چینی عنوان کرد: نظامیانی که امروز ما در نزاجا میزبان آن‌ها بودیم افسران جوان ارتش چین هستند که در تخصص‌های مختلف تبحرهای لازم را دارند.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه مباحث مطرح‌شده در دیدار امروز در زمینه‌های آموزشی، عملیاتی، تبادل اطلاعات و تجربه بود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نظامی غنی از تجربه است و تجربیات هشت سال دفاع مقدس ما برای همه ارتش‌های جهان، جذاب و دارای اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار