اسماعیل آجرلو:

استقبال هنرمندان ۴۰ کشور از جشنواره حقوق بشر آمریکایی

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی گفت: ما در این جشنواره امسال استقبال بی‌نظیر هنرمندان خارجی را داشتیم به گونه‌ای که آثاری از هنرمندان ۴۰ کشور جهان را داشتیم.
کد خبر: ۲۹۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ - 03July 2018

استقبال هنرمندان ۴۰ کشور از جشنواره حقوق بشر آمریکاییبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «اسماعیل آجرلو» دبیر سومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در این مراسم اظهار داشت: سومین دوره این جشنواره با هدف بیان واقعیت‌ها و حقایق متناقض‌گون ایالات متحده آمریکا شکل گرفت.

وی گفت: البته ایده اولیه این جشنواره از مطالبه رهبر معظم انقلاب شکل گرفت تا دبیرخانه‌ای به شکل مردمی ایجاد شد. از کسانی که این دبیرخانه جوان را حمایت کردند تشکر می‌کنم. حوزه هنری، سازمان بسیج مستضعفین، دانشگاه جامعه امام حسین (ع)، سازمان سراج و ... ما را حمایت کردند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته به حقوق بشر آمریکایی نشان می‌دهد این جشنواره درست ایجاد شده است. ما در این جشنواره امسال استقبال بی نظیر هنرمندان خارجی را داشتیم به گونه‌ای که آثاری از هنرمندان ۴۰ کشور جهان را داشتیم.

آجرلو تاکید کرد: در بخش علمی امسال سه پنل را برنامه‌ریزی کردیم که به ماهیت حقوق بشر، مصادیق نقض حقوق بشر آمریکا در جهان و مصادیق نقض حقوق بشر در ایران پرداختیم.

وی گفت: امیدواریم زحمات این مجموعه به عنوان سربازان جمهوری اسلامی مورد توجه و علاقه‌مندان آزادی‌خواهان قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها